luni, septembrie 07, 2009

Încredere.


Dormi liniștit, Ministerul veghează pentru tine.

6 comentarii:

pretzeL spunea...

"grad de incredere ridicat" ca ce? interesanta omisiune... :D

Oricum e so wrong on so many levels, incat nu as stii cu ce sa incep, iar eu nici macar nu sunt direct implicat.

(mi-ar placea la blogspot sa aiba optiunea "prostul" cand selectezi la "comentati ca" si sa te identifice dupa IP si sa nu te lase sa alegi altceva, daca e cazul) Ah costine, spune-mi ca nu sunt un visator cand tanjesc la o asemenea lumea!

Cos spunea...

Exista optiunea de identificat dupa ip, dar e ascunsa. Uite, o demonstratie: bomb us, iraq, al-qaeda, obama sucks, waterboarding is torture.

pretzeL spunea...

in 24 de ore nu mai avem blog...si nici tu casa.

Paul spunea...

noroc ca mi-am facut eu blog , unde sa va refugiati ...intelectual

Anonim spunea...

gata! nu ma mai tansfer

Radulescu spunea...

Vorba lu' covrigel, e eliptica de subiect.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.