duminică, august 30, 2009

Triumful mireselor.

Probabil cunoașteți fenomenul ducerii mireselor la Arcul de Triumf. Sigur, această practică durează de mult timp și, de câte ori trec pe lângă Arc și văd acolo agitație cu nuntași, mașini oprite aiurea și fotografi profesioniști angajați să "imortalizeze frumoasele amintiri", îmi propun să înfierez această practică pe sietch. Iată, a sosit și acel moment.

În țara condusă de mine (cu mână forte de dictator luminat), cunoscută sub numele de Gamenția, această practică s-ar pedepsi cu închisoare pentru 48 de ore pentru fericitul cuplu și amenzi foarte mari pentru ceilalți participanți. Vă asigur că dupa una, două aplicări ale legii s-ar potoli fenomenul de urgență. De asemenea, Poliția ar oferi o noapte cu adevărat de neuitat proaspeților înregimentați în celula de bază a societății.

Dar de ce mă deranjează atât de tare? Nu mai am loc de biciliști și de mirese? Am înnebunit? Ei bine, încă sunt întreg la minte, dar invadatul monumentului de către nuntași nu poate surveni decât pe o lipsă de respect generalizată pentru lege și pentru autoritatea statului. Pentru că e clar că furatul miresei și dusul ei sub un monument public care simbolizează victoria în Războiul de Independență e ilegală după legile în vigoare. Bunăoară, ce m-ar împiedica să mă duc să-mi sărbătoresc ziua de naștere cocoțat pe statuia lui Mihai Viteazu de la Universitate? Sau ce m-ar împiedica să fac petrecere cu lăutari în fața Teatrului Național? După logica tembelilor care-și duc viitoarele neveste să facă poze sub Arcul de Triumf, nimic.

În incheiere, țărănoilor veniți să-și pună pirostriile la oraș, sub Arc, nu le pot spune decât că e mai bine să stea să-și mănânce ardeiul umplut cu telemea în restaurantul de doi lei unde-și fac nunta, să bage mare pe manele de la 12 încolo și să ne lase în pace. Muriți! N-avem nevoie de voi prin oraș!

5 comentarii:

Ralucone spunea...

Imi placea candva ardeiul ala gras cu telemea, pe vremea cand ai mei faceau pe nasii un pic prea des pentru buzunarele lor. Acum ma simt vinovata. :))

Paul spunea...

Stimate , am fost cu Radulescu mai devreme intr-un restaurant d-asta de 2 lei ...senzatie , am bagat in noi mancaruri alese ( ceafa de porc cu cartofi prajiti hehe ) si licoarea lui Bacchus( Dionysos la greci ) da` sa mor daca am gasit ardeiu ala gras cu telemea ...tare ar fi mers asa , de dragul blogului nu de alta ...ca noi suntem selectivi si facem parte din elita si mancam numai cuisine

Radulescu spunea...

asa paule spune-le si de cate ori ne-am scobit intre masele, trompetistule
p.s: e mai bun cu urda (asa am auzit)

pretzeL spunea...

da' sa fie de bivolita, ca asa-i place lui costin!

puttycat spunea...

Eu nu stiam ca-i obicei asta. Probabil nu-s iesita destul in lume. Chiar ma miram acu' vreo 3 saptamani cand am fost la Ikea cu otobuzu' si la intoarcere erau trei madmoazele d-astea sub Arc si tot topaiau pe-acolo. Ca sa fie tacamul complet, miresica era ditai miresoiu', la vreun metru saizeci pe verticala si putin mai putin pe orizontala, de te pufnea mai mare rasu' vazand-o cu poalele saltate, in timp ce se zbantuia pe "meneaito" sau cum ii zice dansului aluia cretin, impreuna cu alte doua gagici ceva mai normale anatomic. Si toate astea sub privirele atente ale unui cameraman si fotograf, veniti sa imortalizeze momentele pretioase.

Circ. As fi coborat din autobuz, daca nu ma grabeam acasa.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.