sâmbătă, august 15, 2009

Spălătorie auto.

Una dintre cele mai bune spălătorii auto la care-am dus-o pe Italiancă este pe Șos. Sisești și are o copertină galbenă. Îmi place că au foarte mare grijă de mașină, o bibilesc și o curăța temeinic, nu doar de ochii lumii. Altă chestie care-mi place e că, de când merg eu acolo, de vreun an, sunt consecvenți privind calitatea -- nu mi s-a întâmplat să nu fiu mulțumit. Singurul dezavantaj e că durează cam mult, tocmai din cauză că sunt oamenii atenți. Deci, dacă vreți o spălare bună pe zona de nord, la vreo 27 de lei interior și exterior, aveți harta mai jos.


View Larger Map

2 comentarii:

Paul spunea...

Ia mergi tu la perii , spal-o asa ..e mai ieftin si mai rapid . Invata sa fi practic , lasa bibileala aiurea a masinii de parca ar fi un Rolls cel putin . In 2 ore oricum ai 3 degete de praf pe ea , deci ...

Cos spunea...

N-o bag la perii ca se zgarie. Da, as spala-o si eu practic si rapid, dar sa ma coste 10 lei maximum. Pentru mai mult, ma astept sa fie facuta cu grija.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.