miercuri, august 12, 2009

București, să trăiești.

Frunzărind prin presa de astăzi, dau peste trei știri de interes pentru bucureșteni: se face o platformă de skateboarding de jumătate de milion, se instalează ceasuri suflate în aur de vreo 700.000 de euro și se asfaltează la preț de autostradă. Între timp, domnul Oprescu stă numai la cazare de cinci stele, pe banii primăriei. Pe o durată de 15 luni. Și o chitanță de 200 de mii. De euro.

Acum, după ce v-am inundat cu legături către articole din ziarele domnului Vântu, ar trebui să și comentez. Dar ce v-aș putea spune mai mult decât s-au chinuit jurnaliștii? Că tocmai ce m-am certat cu bicicliștii pentru că nu au și ei niște piste decente? Că tocmai ce n-am găsit loc de parcare pentru Italiancă? Ori, poate să-i dau înainte cu gropile care-i strică suspensiile zilnic? Nu! Toate acestea sunt probleme minore comparativ cu nevoia stringentă a bucureștenilor de a afla cât e ceasul foarte precis, în timp ce fac o săritură cu skateboardul peste asfaltul care costă cât un kilometru de circuit de F1.

Mori și tu, Oprescule! Mori și lasă-ne. Și muriți și voi, ceilalți pretendenți la titlul de primar, c-ați fi făcut la fel.

5 comentarii:

Paul spunea...

Ca sa nu fiu chiar ipocrit , probabil si eu as fi facut la fel daca era loc de asa ceva ...sau poate ca nu , cine stie .

Oricum , e clar ca ceasurile ne lipseau ... sa stie romanu cand e pauza de masa si la cat termina programu ca sa rupa usa spre exit .

PS: ai grija cu Sk8erii ca iti sar si aia in carca impreuna cu pedalistii ...

Cos spunea...

Cu skaterii n-am nimic. Adica, evident, ma enerveaza si ei, dar nu ma deranjeaza. E o diferenta.

pretzeL spunea...

e ok sa existe facilitati sportive...ca nu e momentul sa fie facute, asta e altceva.

Am trait bine mersi 20 de ani fara rampa, mai traiesc si 2 ani in criza fara rampa de skate.

Dar stai sa te gandesti, ar fi ok sa amane o rampa de skate de 500k daca banii aia ar putea fi redirectionati spre altceva folositor. Dar asa cand stii ca alternativa e sa fie facuti "pierduti" prin sistem, parca mai bine se alege o rampa de skate de ei.

Cos spunea...

Dar n-ar fi mai bine sa-mi dea mie 10-20k si fac eu rampa? Si de restul sa repare gaurile din asfalt?

Paul spunea...

...Si mie vreo 100k ptr un S Klasse nou ? si de restu ...caramele

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.