marți, martie 24, 2009

Troică.

Trei chestiuni:

1. Deschid televizorul, navighez printre canale și la un moment dat mă lovesc de Oana Roman, care zăcea ca un cașalot naufragiat peste un biet fotoliu de studio. În josul ecranului stătea scris, ca într-o piesă absurdă de teatru: "Dieta minune a Oanei Roman". Ironia faptei mă împiedică să găsesc ceva mai mult de comentat.

2. De-a lungul anilor, locul de parcare din spatele Italiencei a fost ocupat, periodic de tot felul de alte mașini. Am avut Passat, am avut Mazda CX-7, Logan și-un Audi. Absolut toți proprietarii acestor mașini au realizat, dupa maximum o săptămână, cât de aproape trebuie să parcheze ca sa n-o incomodeze pe Italiancă. A sosit momentul ca un australopitec lobotomizat, deci posesor de BMW X6 să ocupe acel spațiu. Evident, după mai bine de o luna tot reușește să nu înțeleagă dinamica locurilor de parcare ale blocului. Degeaba ți-ai luat SUV negru opulent, că tot ne-am dat seama că ești prost.

3. Titlu în CanCan-ul de astăzi: "Gina Pistol a greșit cu buzele". Fals! Reporterii mult mai bine informați ai sietch-ului știu din informații sigure că tot ce-a făcut Gina Pistol cu buzele a fost executat de-o maniera profesionistă. Ca și Gina.

3 comentarii:

Cos spunea...

M-am autosesizat:
Cuvantul austrolopitec nu există. Corect este australopitec

umbre spunea...

asa asa..sa fie totul profi..ca ginuta..nu?:)

Cos spunea...

@umbre: Domnisoara Pistol pentru tine. N-ai tu bani sa-i zici Ginuta.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.