duminică, martie 08, 2009

Condorul a aterizat.

La invitația Vărului Cătălin, am fost aseară în Club Maya alături de iubita mea, care a avut ingrata sarcină de a-și exersa aptitudinile automobilistice cu noi -- mulțumesc mult, mult de tot.

Muzica e în mare parte nasoală, iar faptul că am rezistat acolo până spre dimineață nu înseamnă decât că pe 2009 nu mai calc în asemenea cluburi de mainstream-cocalar. Barul, în schimb este foarte bine aprovizionat și oamenii care se ocupă de el își știu foarte bine meseria și chiar am învățat niște licori noi. Momentul serii a constat într-un țigan rotofei care a executat un număr de striptease, spre deliciul numeroasei prezențe feminine din public, de asemenea în formă rotundă.

O observație pertinentă ar fi și media de vârstă relativ ridicată, dar probabil că asta s-ar putea pune pe seama serbării în cadru festiv a zilei de 8 Martie. Și anume, "girls night out", adică toate grasele urâte fără prieten ieșite în club ca să-și plângă de milă.

Altceva, nu știu ce aș mai putea relata. La propriu, nu mai țin minte. Important e că băutura a fost de calitate, dovadă și faptul că sunt în stare să tastez într-un ritm normal. La mulți ani!

5 comentarii:

umbre spunea...

heh..asta intra in categoria 'Once in a lifetime experience'

varu catalin spunea...

faci pe nebunu ca nu ti-a placut dar noi stim ca ai stat cu sufletul la gura la numaru ala de striptis ("o avea tanga?")

Radulescu spunea...

ti-am zis costica sa nu mai bei.

Alexandra spunea...

De-aia am visat eu ca decapitam gaini! :D

Cos spunea...

Alexandra visează găini decapitate și tot eu n-am voie să beau?!

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.