marți, februarie 17, 2009

Spam și gramatică.

Primesc astăzi un mesaj pe telefonul mobil și, ca de obicei, mă bucur foarte tare că mă mai caută și pe mine cineva. În mod previzibil, nu era o persoană, ci un mesaj de publicitate. Ba mai rău, nici măcar nu era de la Orange, ci făcea reclamă la un site de consultanță juridică.

Repede, repede, intru pe site și le trimit un mail în care-i întreb de unde au numărul meu de telefon. De asemenea, le-am cerut și ajutorul într-o privință juridică (dacă tot m-am apucat) referitoare la un proces împotriva unei firme care mi-a trimis mesaje nedorite pe telefonul mobil. Imediat, server-ul de mail de acolo, mi-a servit un răspuns tip în care-mi ziceau că vor rezolva problema mea cât mai repede posibil și că, dacă este vorba despre un formular acesta va fi "va fi onorat in cel mai scurt timp si intr-un format profesionist".

Cât de cretin sa fi să ai încredere în niște avocați care nu știu să scrie? La Facultatea de Drept nu se făcea și gramatică?

Oricum, încă nu mi-au răspuns și nici nu cred c-o vor face prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.