joi, iunie 12, 2008

Îngheaţă! Poliţia!

De vreo două săptămâni, în cartier duduie muzica. House, Paraziţii sau Sugababes, toate se ascultă la volum de mare angajament pentru liniştea şi pacea locatarilor. Am stat o zi. Am stat două. Am stat nouă. E clar că cineva trebuie să-l înveţe manierele pe proaspătul mutat. Şi cine mai bine decât nişte mai vechi cunoscuţi ai sietch-ului - Poliţia Română?

Ca un om civilizat ce mă pretind, n-am sunat la 112, pe motiv că nu era tocmai o urgenţă şi n-aş dori ca din cauza liniei pe care o ocup eu cu gâlceava de cartier să nu ajungă o ambulanţă unde trebuie. Drept urmare, dau un telefon la secţia de poliţie pe raza cărei habitez. Vorbesc cu o doamnă foarte drăguţă şi-i povestesc situaţia, iar dânsa mă sfătuieşte să dau telefon la 112 ca să poate trimite o patrulă. Zis şi făcut, mă înfig în receptor şi dau 911-ul autohton. Povestesc şi acolo nemulţumirea şi doamna îmi face legătura la Poliţie. Mai povestesc o dată ce-am pe suflet şi primesc răspunsul cum că "asta nu-i urgenţă, dom'le, sunaţi la secţia de poliţie". Cercul este iarăşi închis, ca-n filmele cu tâlc. Sper că aţi înţeles că absolut toate discuţiile cu poliţişti se desfăşurau pe tonul binecunoscut zeflemitoro-tâmp.

Până una, alta, ajunge şi pe uliţa mea un echipaj. Evident, fix cât a stat gaborimea în zonă era o linişte mormântală de mi-a fost şi ruşine că le ocup timpul preţios. Apoi mi-am adus aminte că-s plătiţi şi din banii mei şi m-am liniştit. Dar, ascultă cuvintele mele Ascultătorule-de-Decibeli-Mulţi, războiul nu s-a încheiat!

Un comentariu:

oCtv spunea...

cred că stăm prin aceeaşi zonă. uite-aici
http://octv-blogbleg.blogspot.com/2008/04/baica-de-diminea.html

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.