miercuri, februarie 06, 2008

O zi din viaţa unei aseiste.

Văzând că e la modă pe net, mă bag şi eu în joc.

08:00 Sună telefonul. Ce invenţie minunată este telefonul acesta - pot vorbi cu oricine, am calendar şi alarmă dimineaţa. Oamenii sunt atââât de deştepţi!
08:15 Am făcut un duş şi acum am timp să mănânc ceva pentru că încep serviciul la ora nouă. Repede, să bag ceva la cuptorul cu microunde, să se încălzească mai repede. Uau, în fiecare zi sunt uimită de cât de inteligenţi sunt oamenii - în trei minute mi s-a încălzit mâncarea!
08:55 Ajung în firmă. "Bună, fetelor!", le salut pe colegele mele de la HR. Ah...târfa aia de Mariana iar s-a vopsit. Câteodată cred că n-are ce face toată ziua decât să se ducă în cluburi şi să agaţe bărbaţi. E o târfa!
10:45 Până acum mi-am "verificat mailul" şi cineva m-a anunţat că am câştigat la Loteria din Congo! Ca să primesc banii nu trebuia decât să depun 100 de euro într-un cont din străinătate, dar n-am ştiut cum aşa că l-am chemat pe fraierul de la IT, că el ştie de-astea. Cică e o şmecherie şi că n-am câştigat nimic şi oamenii ăia îmi vor doar banii. Pff! Dacă e o şmecherie, de unde îmi ştiau adresa de mail? Degeaba a făcut atâta şcoală, că tot prost e. Nu ştie să se descurce în viaţă, ca mine - eu fac şi o facultate şi am şi serviciu.
11:15 Am de făcut un raport despre câte pixuri se consumă la noi în birou semestrial şi nu ştiu să fac un grafic :( L-am chemat (iar) pe băiatul de la IT şi l-am rugat să mă ajute cu graficul în Excel şi mi-a băgat (iar) discursul ăla că el nu ştie să facă aşa ceva. E un grafic pe calculator, duuuh...Până la urmă m-a ajutat electricianul care era la noi în birou să schimbe un bec. Oamenii sunt atât de drăguţi, câteodată.
13:00 Am terminat serviciul. Sunt epuizată şi trebuie să mă duc şi la facultate :( Bine că am metroul aproape şi ajung repede la Romană. Un tren care merge pe sub pământ - oare cum l-or fi făcut? Nu încetez să fiu uimită de inventivitatea oamenilor!
13:50 Astăzi nu m-am aşezat în prima bancă la curs (sper să nu observe profa...) pentru că mă simt, nu ştiu, fără vlagă, aşa. Iar l-am obsevat pe Vali cu două rânduri mai jos. E atât de inteligent - are un laptop şi vorbeşte la telefon tot timpul. Cred că e foarte ocupat, mai ales de când s-a angajat la bancă. Aş vrea ca şi prietenul meu să fie aşa, da' fraieru' zice că e ocupat că e în sesiune la Construcţii - cum pana mea să fii ocupat în sesiune?! Cred că mă înşeală sau ceva, mai ales că nu-mi răspunde la telefon (el zice că e pe şantier, la muncă, dar ce, nu există telefoane mobile?).
16:00 Uau! Profa a venit cu un proiector. Efectiv, sunt impresionată de cât de inteligenţi sunt oamenii să inventeze aşa ceva. Bine că am terminat şi şcoala pe ziua de azi - sunt absolut terminată după atâtea ore (două, întregi şi nu ne-a dat nici pauza!), aşa că mă duc cu fetele la o bruschetă în Turabo.
16:30 A venit şi Vali cu noi ;;) Ne-a făcut cinste la toate şi ne-a povestit despre noua lui slujbă la bancă - e atât de deştept. Auzindu-l, m-am hotărât să-i dau papucii fraierului de la Construcţii.
19:00 Acum am ajuns acasă pentru că după Turabo am fost la o sesiune de shopping. În fond, de-abia ce m-am despărţit de prietenul meu, nu? Mă rog, pe el nu l-am anunţat, că a fost toată ziua la muncă şi n-a ajuns încă acasă (nu înţeleg ce face atât acolo, eu îmi termin treaba înainte de prânz şi am timp şi de facultate, el e cam pămpălău)
19:30 Mi-am găsit timp, după masca de frumuseţe, să trimit şi banii aceia pentru Loteria din Congo. A trebuit doar să scriu numărul cărţii de credit şi să dau nişte date într-un formular pe internet. Cât de deştepţi suntem noi, economiştii, că am inventat un sistem atât de uşor de transferuri electronice! Ce s-ar face lumea fără noi?
21:00 M-a sunat Vali că să mergem în club!!! Şi a propus Bamboo!!! Ce bine, că fostul meu prieten asculta numai boşorogi d-ăia gen Rolling Stones şi Eric Clapton şi nu mai auzisem şi eu muzică mişto de când ne-am cuplat.
03:00 De-abia am ajuns acasă din club. M-am cuplat cu Vali şi a vrut să vină la mine acasă, dar bine că mi-am amintit de fraier care a ajuns între timp şi probabil doarme (l-am sunat pe la zece şi nu ajunsese încă şi i-am spus că ies cu fetele şi că să nu mă aştepte). Măine dimineaţă îi las un bilet şi-i dau papucii. I-aş spune în faţă, dar el se trezeşte şi pleacă mult mai devreme decât mine.

25 de comentarii:

iulia spunea...

atat de trist si totusi atat de adevarat.
astept cu nerabdare si jurnalul "pampalaului".

Kkkt spunea...

ce cacat mai e si asta ?

Cos spunea...

Un fel de pateu.

tzzz spunea...

sincer cred ca nu se pot spune mai multe :) nota 10 ptr interpretare!

FBK spunea...

Vezi de asta sunt bune "ASEistele" sa le tragi p... in gura si sa le faci toate cu pateu.
Bine COS, ai surprins perfect realitatea, mai un pic si ajungi CA CAragiale. ;)

Katarsys spunea...

ai subliniat bine invidia pentru fetele aranjate (care invariabil sunt naspa, curve, pupincuriste, interesate etc etc).

Fac pariu ca aseista ta se intreaba pe unde au bagat "oamenii astia destepti" metroul sub pamant...

pretzeL spunea...

ai nemerit si tu un singur lucru..."prostul ala de la constructii"

Mish (on rampage) spunea...

bine cos... nota 10

@pretzel mah prost ne post el a bagat meroul sub pamant si pun pariu ca nu stii cum a facut :))

Cos spunea...

Asa, asa! Laudati-ma ca pe zoso!

pretzeL spunea...

Draga Mish...orice ar ajunge sa puna cos sub pamant iti garantez ca am sa stiu cum a facut-o :)

Mish (on rampage) spunea...

sa alegem un exemplu?
...
ce zici de elodia
...
cum a facut?
;)

lofe spunea...

"Măine dimineaţă îi las un bilet şi-i dau papucii. I-aş spune în faţă, dar el se trezeşte şi pleacă mult mai devreme decât mine." Nu se face asa ceva. se spune direct in fata. :D

pretzeL spunea...

Elodia este in pat la costin! SENZATIONAL!

Cos spunea...

Lazarus este in pat la PretzeL! Nu atat de senzational, toata lumea se astepta la asta.

Si da, Elodia este la mine. Eu sunt amantul secret din SPP.

PretzeL a rupt tacerea.

Andreea?

Zorro spunea...

E realitatea cruda a Romaniei. ASEul a produs si produce in continuare prosti. 99% din cei ce termina habar nu au de ceva anume si doar sunt un fel de calculatoare uman foarte inapoiate. Din pacate a mai aparut inca o problema majora si anume ASEul la particular care nu doar ca scoate prosti dar ii mai pune sa si plateasca.
Oare cand se va renunta la rationamentul romanesc "Ai facultate esti tare".Unii oameni pur si simplu nu au capacitatea necesara sa faca o facultate...

P.S.
Am terminat Automatica si Calculatoare cu media 9, Masterul facut tot in domeniu si acum fac un doctorat tot la aceasi facultate.

Cos spunea...

@zorro
Daca nu ne mentionai ce facultate ai terminat, filosof ramaneai. Asa, ma faci sa cred ca pentru tine conteaza o facultate romaneasca (oricare ar fi ea).

pretzeL spunea...

Cand iti iei doctoratul zorro sa imi dai un mail cu cv-ul tau. Poate iti da o slujba "calculatorul asta uman inapoiat" ;)

Oricum statistic vorbind, daca nu ai propria ta afacere ai foarte mari sanse, cu media ta de 9 cu tot, sa lucrezi tot pt cineva din acel 99% atat de hulit de tine.

Bafta la doctorat!

Zorro spunea...

Iti multumesc de oferta dar momentan am propria mea afacere care se pare ca incepe sa mearga foarte bine ... am angajat si o amarata de ASEista ca sa tina contabilitatea si ii mai dau si sub codita. Trebuie sa imi scot si eu banii cu ea...Statistic vorbind cred ca in cel mult 10 ani am sa reusesc sa ajung acolo unde vreau cu afacerea mea.

Cat despre facultatile din Romania nu stiu ce sa zic. O intrebare scurta pentru tine ar fi daca ai incercat sa mergi si peste hotare? Cu exceptia celor cateva facultati renumite din toata lumea restul e restul. Cel putin Europa la capitolul facultati e degeaba.

Paula spunea...

fiecare face ce vrea si ce poate.
oameni inteligenti sunt peste tot. la fel si prosti.

{textul foarte amuzant ;-) }

rusty spunea...

...asta e ca faza cu "O zi din viata unui copil emo"...:)))

Abhora Ratio spunea...

da... "cum pana mea să fii ocupat în sesiune?!" ... doh! =)) uh... de fapt nu e amuzant. simt ca imi vine sa ii dau cu capu' de pereti pe toti care se plang de sesiunile grele de la ASE... sau de la Spiru! sau de la Romano Americana, si care nu ar rezista mai mult de 2 zile... ce 2 zile! 2 ore! in sesiune la noi. si da.. e adevarat! un retard cu ase'ul, o sa iti ajunga [cel mai probabil] sef... si uite asa o sa ajungem dracu' toti la stirile de la ora 5 !!

Anonim spunea...

de fapt...jurnalul asta e scris de pampalaul parasit de aseista...din cauza frustrarii...sau din alte motive ce activeaza frustrarea acestuia

Anonim spunea...

zise un aseist ofticat. nene, asta e adevarul. tipele din ase sunt paralele cu viata de facultate. sa nu zic si de tipii din ase..daca esti asa tare, zi-ne cate examene ai luat din cate ai dat. si la ase, alea nu-s examene, sunt lucrari de control..intreaba pe unu' din poli sau de la constructii(ca tot era vorba in post) cum e in sesiune la ei.eh, acolo aia chiar au habar de ce se face in facultate. pana atunci, mai du-te si tu pe la cursuri, mai citeste o carte si poate-poate o sa ajungi sa faci ceva cu "facultatea" ta

Anonim spunea...

fain nam ce zice:D eu is la poli sh sa stiti Aseisitii...nah de fapt stiti:D lucrare de control...ce sesiune au ei:))

Anonim spunea...

eu nu inteleg de ce comparati Politehnica cu Ase-ul? Sunt 2 domenii diferite dar in acelasi timp dependente una de cealalta. Respect pe cei de la Poli dar si pe cei de la Ase. Si sa fim sinceri nu existe padure fara uscaturi,sunt oameni foarte bine pregatiti in Ase dar si oameni mai putini...De ce oare ii amestecam pe toti in aceeasi oala nu inteleg.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.