duminică, februarie 03, 2008

Elodierea iubitului conducător.

Am încercat să fiu înţelegător. Am încercat să închid ochii şi să trec cu vederea ceea ce se întâmplă. Totuşi, mă simt obligat de toate mondenităţile pe care le-am scris, mă simt obligat de Simona Senzual şi de Andreşanca, de Botezatu şi de Marius Moga, să spun ceea ce am pe suflet. Domnule Dan Diaconescu, vă implor, terminaţi serialul Elodia!

Avem informaţii din surse sigure că Elodia este o înscenare! Persoane rău intenţionate au pus gând rău OTV-ului şi profită de setea de dreptate a domnilor Diaconescu şi Lazarus! Domnilor, Elodia nu există, ea are doar scopul de a muta atenţia poporului de la probleme de real interes: un nou divorţ Prigoană-Bahmuţeanca; crime şi sinucideri de tot felul; scandaluri în lumea interlopă; diverşi clarvăzători care prezic sfârşitul Lumii. Voi nu vă daţi seama că Dan Diaconescu Direct NU a tratat scandalul "profei de sex oral" din Filiaşi? Nici măcar vecinii sinucigaşului de la bancă nu au rupt tăcerea! Este scandalos ca astfel de evenimente să treacă neobservate de ochiul ager, dar somnoros al Domnului Dan Diaconescu Direct.

Sper ca persoanele vizate de acest text să-l ia în seama (este vorba despre Dan Diaconescu, Luis Lazarus şi Lorin Fortună) şi să elibereze lumea scandalurilor de sub dictatura Elodia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.