marți, noiembrie 20, 2007

Eeeeei, pisi!

Bun. Acum că v-am atras atenţia cu un titlu siroposo-misogin să vă explic despre ce e vorba. Se pare că băieţii deştepţi de la Asus au scos o drăcovenie de laptop care se numeşte Eee PC şi care, in esenţă este o chestie măruntă (900 de grame la cântar) şi cu Linux pe ea. Nu insist cu detaliile tehnice pentru că le puteţi urmări şi pe site.

Mă interesează jucăria pentru că e ieftină (pe la vreo zece milioane de lei vechi), pentru că rulează Linux şi pentru că ar lovi grav în imposibilitatea mea de a purta laptopul de trei kile după mine oriunde. De asemenea, mă interesează pentru că e un concurs pentru bloggerii care scriu despre el. Normal, nu mă aştept să câştig - zoso şi andressa sigur stau la pândă după orice premiu care conţine cuvântul "blog" în titlu.

Cum m-ar ajuta Asus Eee PC la scrisul pe blog? Simplu, aş fi mai fericit dacă l-aş avea, deci aş putea scrie mai multe articole în loc să frecventez diverse cârciumi în căutare de femei băutură voie bună! Şi ştii ce? La cât de uşor e, aş putea să-l iau şi pe Eee ăsta după mine, să explic damelor ce-i aia Linux de calitate!

De la ce vine Eee? Eee E Elementar!

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.