marți, octombrie 02, 2007

Răcoreală rutieră.

Fraţilor, am coborât în Infern şi m-am întors! Contrar a ceea ce ai putea crede, Infernul (sau Iadul cum îl numim în cultura populară) nu este un loc ezoteric şi exoterm, ci se află la câteva străzi distanţă de tine şi poartă denumiri binecunoscute precum Ştefan cel Mare, Magheru, Barbu Văcărescu şi altele. Şi Iadul are taximetrişti. Taximetrişti care protestează de la Unirii până la Televiziune. Mai are blonde care, deşi n-ar putea dirija o răţuşcă de cauciuc într-o cadă fără îndrumarea părintească a unui bărbat, îşi cumpără maşini ridicol de mari şi ridicol de scumpe (vezi coenzima Q7). Să nu uităm de omniprezentele Dacii papuc pline cu articole de tâmplărie geam termopan şi PVC.

În iadul numit Bucureşti se întâmplă şi fenomene paranormale, cum ar fi manete de semnalizare care pur şi simplu nu funcţionează. A văzut vreunul dintre voi, vreodată, un semnal pe BMV? Eu, personal, nici nu ştiu dacă la BMW semnalele sunt tot galbene sau altă culoare. Totuşi, cea mai cruntă pedeapsă sunt arterele principale blocate din cauza "lucrărilor". Nu ştie nimeni, niciodată, când vor începe, în ce constau şi când se vor încheia lucrările. Tot ce ştim este că "se lucrează". Pe patru miliarde de străzi odată. Cu doi oameni. Pe cuvântul meu, sunt ferm convins că în tot Bucureştiul nu sunt decât doi oameni angajaţi la drumuri.

Şi-ncă o chestie. Dacă mai prind picior de stelist pe la Universitate, voi claca. Îmi cumpăr o armă automată şi o descarc în primul oficiu poştal. Băăăăăi! Mi se rupe de meciurile voastre şi de toţi retarzii de fotbalişti! Nu mă interesează că vreţi să vă bucuraţi! Duceţi-vă şi bucuraţi-vă la Becali acasă, nu în mijlocul traficului de rahat de la Univesitate!

14 comentarii:

tzzz spunea...

sentimentul e reciproc...

@Dexter spunea...

/me aplauda frenetic :-)

Pot sa te citez in seara asta, pe post? :)

@Dexter

pretzeL spunea...

m-ai uns pe suflet ma! :* Si da barbu vacarescu chiar e iad...:D alunecos asfaltul acolo

Cos spunea...

@dexter Sigur ca da, maestre.

iulia spunea...

mi s-a intamplat ieri prima oara! am lasat masina pe o straduta(blocata si ea) si am luat-o usurel pe jos...puteti sa incercati lucrul acesta si fara sfatul medicului sau al farmacistului.

Kidha spunea...

vezi ca nu i-ai raspuns covrigelului la :*, ;)

Cos spunea...

@iulia Nu cred ca sunt inca pregatit sa fac asta.

@kidha De unde stii ca nu i-am raspuns? ;;) Poate ii raspund in fiecare seara...

pretzeL spunea...

Dar maxim doar 1 data pe seara...e si costin batran :)

Mish (on rampage) spunea...

cineva a avut odata ideea sa dinamitam strazile astea

insa despre fotbal... aici insa nu te pot ajuta insa o sa te chem odata pe la mine sa stai de vb cu Rica

Kidha spunea...

Iubirea dintre voi o sa nasca monstri

Cos spunea...

Daca se lasa cu nascut, numai pretzel o sa nasca ceva.

pretzeL spunea...

Nu ca s-ar lasa cu nascut pt ca nu mai poate costin de mult...

puisorul cufurit spunea...

Cred ca iadul e in tot Bucurestiul, nu doar pe-acolo prin centru. Nu ma simt tocmai in largul meu nici pe la Grozavesti, pe Splai, pe Virtutii sau mai stiu eu unde...

godies spunea...

Mai scrie god damn...

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.