miercuri, septembrie 19, 2007

Satin şi venin.

Lumânarea trimitea umbre dansatoare peste aşternuturile din satin. Cei doi iubiţi zăceau unul în braţele celuilalt, încercând să nu lase nici un atom rebel între trupurile lor asudate. Mâna lui se odihnea peste sânul Dianei, încercând să-i copieze rotunjimea fertilă, iar mâna ei era aruncată puţin sub cicatricea de la umărul drept al lui Paul.
- Îmi pare bine că te-ai întors.
- Doar ţi-am promis, iubito...

De-abia făcuseră dragoste şi sămânţa lui începuse să se usuce pe coapsele perfecte ale fetei. Diana îşi apropie buzele de urechea bărbatului ei cu un foşnet de perne şi un uşor oftat:
- Spune-mi, cât mă iubeşti?
- Mai mult decât viaţa, dragoste, îi spuse şi o sărută pe tâmplă. La fel de bine ar fi putut s-o sărute oriunde, căci din partea sa a fost mai mult un gest reflex - o dovadă necondiţionată de iubire, de parcă i-ar fi fost teamă să nu treacă prea mult timp între două sărutări.

Îl încălecă şi-i ţintui mâinile pe pat.
- Dacă mă iubeşti atât cât spui, îmi vei îndeplini orice dorinţă.
- Porunceşte, domniţă, intră Paul în rol.
- Promite-mi că nu mai pleci niciodată. Nici dacă te cheamă ei doi, nici dacă te cheamă Dumnezeu.
O umbră trecu peste chipul lui Paul şi surâsul îi îngheţă:
- Vorbeşti serios, nu?
- Dacă pleci, nu mă vei mai găsi aici. Nu-mi place de ei, Paul.
- Dar sunt prietenii mei cei mai buni. La naiba, fiecare mi-a salvat viaţa de nenumărate ori, nu cred ca...
- Ţi-au salvat viaţa numai pentru că din cauza lor ţi-o pui în pericol! i-o reteză fata scurt.
- Iubito, dar au nevoie de mine.
- Şi eu am nevoie de tine, mai multă decât ei doi! A sosit clipa să alegi: ori eu, ori ei.
- Stai puţin, nu poţi să...
- Ba pot şi o fac. Alege!

Aceea a fost ultima noapte în care a văzut-o pe Diana. Câteva luni a continuat raidurile alături de tovarăşii săi, dar nu-i mai putea privi în ochi, aşă că Paul îi părăsi şi pe ei şi-acum hoinărea întreaga ţară, fără nici un scop. O singură noapte în aşternuturi de satin i-a înveninat întreaga existenţă.

7 comentarii:

Anonim spunea...

o femeie inteligenta nu o sa faca niciodata asa ceva si daca face asta inseamna ca nu tine cu adevarat la el.Mie nu imi place sa fiu nevoita sa aleg,iar cel care o face de obicei e un om prea egoist sa-l imparta pe cel iubit si cu ceilalti...un om inteligent o sa stie sa imparta...
Afrodita

Cos spunea...

Ai fi surprinsa.

Marius Gheorghe spunea...

Paul trebuia sa invete sa minta.

Andreea spunea...

Poate nu e dragoste... Daca, doar paul vede iubire, nu si ea?

lea spunea...

@afrodita: ce usor este sa vorbesti cand nu esti pusa in situatia sa-l imparti... nu-i asa ca tu nu esti in situatia asta?

vertij spunea...

consider ca nimeni nu are dreptul de a impune cuiva ce sa faca. in special celui iubit.daca iubesti lasi libertate. si ceea ce il face fericit ,te bucura si pe tine. de ce sa imparti cand poti sa impartasesti? :)

nu te credeam atat de patimas cos :)..satin si venin zici ... :)

Cos spunea...

@vertij Da, nume de telenovela sud-americana.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.