luni, septembrie 24, 2007

The morning after.

O rază de lumină te izbeşte peste ochi ca un prosop ud în vestiar. Primul lucru care-ţi trece prin cap este o durere ascuţită şi aproape imediat devii conştient de ţiuitul pe care-l ai în urechi. Da, iar ai fost în club. Deschizi ochii şi te mişti puţin, ca să nu mai ai soarele de dimineaţă în retină. "Asta nu-i camera mea...", îţi spui.

Atunci o simţi - e o altă fiinţă lângă tine. Frânturi de amintiri îţi străfulgeră prin craniu: lumini violente, muzică cu prea mulţi decibeli peste nivelul acceptabil, trupuri asudate unduindu-se în ritmuri îndrăcite şi multă băutură. Brusc, devii conştient de faptul că eşti gol, doar cu un cearşaf peste şolduri. "Doamne, te rog să nu fie urâtă.". Te ridici uşor în capul oaselor şi te uiţi spre ea. E urâtă. Scanezi rapid camera şi identifici cel puţin trei articole de îmbrăcăminte care sunt sigur ale tale, la blugi va trebui să verifici mai atent. Cu o mişcare fluentă, de mii de ori repetată, te scurgi din pat fără cel mai mic zgomot şi-ţi culegi chiloţii şi şosetele, apoi verifici blugii. Sunt ai tăi şi în mod surprinzător mai conţin şi portofelul şi telefonul. Cinci minute mai târziu realizezi că (iar) va trebui să mergi fără tricou spre casă - pur şi simplu nu e de găsit şi nici că stai să se trezească bestia.

"Bună dimineaţa, Costin", auzi o voce spartă în spatele tău. Te întorci încetişor: "Bună...ăăă...Bună."
"Uite ce gătit eşti! Plecai undeva, iubire?"
Iubire! Asta n-are cum să fie de bine. "Păi...ăăă...da. Da, plecam! Trebuie să ajung la...ăăă...la serviciu. Da, la serviciu! Ştii, eu lucrez şi sâmbăta." Scenariul deja începe să se desfăşoare în capul tău ţeapăn şi inevitabil ca o paradă militară.
"Prostuţule, azi e duminică. Aiurit mai eşti...", zise balaurina în timp ce se ridica din pat şi venea spre mine. E mai rău decât mi-am închipuit...Cum de-am putut să mă culc cu aşa ceva?

Un sunet cristalin risipeşte încordarea ta şi, probabil, reveria ei în care rememora clipele de extaz de-azinoapte. Îţi sună telefonul şi realizezi că e singura ta şansă. E timpul pentru spectacol:
"Salut, mă, ce faci?"
"Ce faci, meştere? Uite de ce te-a..."
"Cum? Ce s-a întâmplat?" - imprimi o notă de alarmare în vocea ta.
"Ce, ma? Nu s-a întâm..."
"Dumnezeule mare! E cineva rănit?"
"Băi, nu ştiu ce-ai băut, dar vreau şi eu. Unde pana mea eşti?"
"Da, vin imediat, cum să nu! O să mă rog pentru el." - închizi telefonul şi o umbra de tristeţe îţi trece peste figură. Te întorci către Betty cea Foarte Urâtă şi-i spui într-un mod care nu acceptă nici o discuţie ulterioară: "Un prieten de-al meu a avut un accident de maşină. Mă duc la spital să văd ce s-a întâmplat."


Şi de aceea e bine să nu vă alarmaţi dacă răspund la telefon şi vorbesc fără noimă. În final, totul va fi dezvăluit!

10 comentarii:

Anonim spunea...

=)) haha mult prea tare...motiv pt care eu nu prea beau...de obicei atunci incep sa cant..:P

iulia spunea...

:) sa inteleg ca faci parte din generatia mai nou "salvati de... telefon"
dragi prieteni sunati mai des in diminetile de week-end!

Cos spunea...

@Iulişka Fiecare se salvează cum poate. Acuma, nu sunaţi nici prea des în orice fel de dimineţi dacă nu doriţi să aflaţi cele mai recente înjurături.

pretzeL spunea...

Ne minte si costin. Singura data cand s-a trezit si el in alt pat, aveau asternuturile monograma si a trebuit la final sa plateasca sejurul.

BTW...vreau sa imi platesti drepturile pt fol cuvantului balaurina (si orice alte derivate in acest context)

Cos spunea...

Avocaţii mei vor contacta avocaţii tăi. Între timp, vrei să mergem să jucăm golf?

tzzz spunea...

succes in continuare...:P

Jolie spunea...

degeaba vroiai sa fugi acum, faptul era consumat...ce putea sa-ti mai faca?:)) sa te tina cu forta langa ea?

Cos spunea...

@Tz Cheers.

@Jolie Putea sa ma sechestreze si sa ma foloseasca pe post de jucarie alaturi de prietenele ei grase si urate. Sau sa-mi explice ca s-a indragostit de mine, ceea ce era mult mai grav.

Mish (on rampage) spunea...

de obicei fetele grase si urate au prietene aberant de bune si frumoase...

Anonim spunea...

true.si eu am o prietena grasa si urata :P

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.