duminică, august 19, 2007

Demn ze germans.

Scriere de duminică după-amiază.

Mi-am dat seama din ce cauză nu-mi plac mie maşinile nemţeşti. Adică, trecem peste faptul că oricine are tenul închis, burtă, trei cefe şi un CD cu Sorinel Puştiul de Aur trebuie să conducă un bemveu' sau un merţan. Trecem peste faptul că probabil au cele mai bune motorizări şi cea mai tare, să moară mă-sa tehnică. Nici nu vreau să menţionez că te ţin o viaţă de om şi dupa zece ani încă n-ai schimbat nici o piesă la o maşină germană.

Designer-ii germani nu ştiu decât două posibilităţi în desenatul unei maşini: serios sau agresiv. Fie că ne place sau nu, autoturismele ariene sunt fie mai serioase decât un austriac cu un băţ înfipt în locuri dosite, fie mai agresive decât un viking celibatar. Cum încă nu am o familie şi un post de conducere într-o corporaţie, parcă nu-mi vine să mă urc într-o limuzină. De asemenea, sunt suficient de sigur pe masculinitatea din dotare ca să nu-mi iau o maşină agresivă sau un SUV cu motor de curse. Ce rămâne de făcut? Simplu, îmi iau o maşinuţă care să stârnească adjectivele haios şi frumoasă.

Aşa că, Demn ze germans, buy ze orijinel!

Un comentariu:

Kidha spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.