miercuri, iunie 13, 2007

Ma gandesc mereu la tine...

E liniste. Asa de liniste. Imi place. Iti aud vocea. Te aud cum ma strigi. Vocea ta atat de frumoasa. O aud atat de clar. Ma ridic. Ma uit in jur. Sticla, fum, zgomot. Te caut si nu te vad. Unde esti? De ce te ascunzi? Stii ca nu imi plac jocurile astea. Sunt asa speriat. Nu inteleg nimic.

Nu m-am ridicat. Sunt inca jos si nu pot sa ma misc deloc. Imi vad sangele cum siroieste usor pe viziera. Ma doare atat de rau! Ma doare atat de rau ca am sa mor si nu am sa te mai vad! Ma sting usor pe asfalt....


Ma gandesc mereu la tine cand stau pe geam si ma uit in zare spre oras. Trag cu nesat din tigara in timp ce ma cred special, deosebit si unic. Sunt sigur ca te gandesti si tu la mine. Sunt sigur ca iti este dor de mine si ca desi suntem atat de departe, inimile noaste vor fi mereu una langa alta. Ma gandesc sa ma arunc de la geam. Sa ma sinucid doar ca sa te am din nou langa mine. Sa te fac sa plangi, sa vad ca iti pasa. Te vad cum regreti tot ce ai facut. Ca destinul nu ne-a adus impreuna desi am fost atat de aproape. Te vad plangand la mormantul meu si rascolind nepunticioasa pamantul. Rad. Ma amuza gandurile astea prostesti.

Zbor. Plutesc. E asa ciudat. Aud cum imi trosneste umarul cand loveste asfaltul. Nu simt nimic. Aud cum se loveste casca de pamant si cum imi zdruncina capul. Nu simt nimic. Incet, incet mi se rup coastele in timp ce ma rostogolesc...una....doua....trei. Doar trei, imi imaginez ca e bine desi nu ma gandesc la nimic. Vad doar chipul tau, la fel ca atunci cand am plecat de acasa. Nici nu stii ca am o poza cu tine la care ma uit mereu. Am mai multe de fapt. Poate ai sa spui ca sunt ciudat sau bolnav. Poate ca sunt. Mai bine nu stiu sa fiu.

Ma gandesc mereu la tine cand ma plimb prin locurile care stiu ca ne plac. Imi place sa ne imaginez pe noi doi cum ne tinem de mana si cum discutam, analizam. Avem idei comune in toate fanteziile mele. Ne intelegem perfect. Te schimb, stiu ca nu esti asa si poate nici nu as vrea. Dar sunt ideile mele si fac ce vreau cu ele.

Impactul ma asurzeste si sticla care se imprastie imi intra prin jacheta. Zbor pe capota si aud cum se indoaie sub greutatea mea. Aud motocicleta cum se infige in aripa masinii si cum se deformeaza tabla. Ma misc incet, atat de incet incat ma enerveaza. Vreau sa se termine mai repede si sa te vad. La tine veneam

Ma gandesc mereu la tine cand beau. Ai sa crezi ca e ceva porcos daca ti-as spune dar nu ma gandesc in sensul asta. E un moment in care sunt sincer si vulnerabil, iar eu ma gandesc numai la tine. O sa iti povestesc asta odata. Cand suntem intr-o cabana in munti si privim rasaritul amandoi. Nu, nu am reusit sa adormim. Am vrea amandoi sa nu mai dormim niciodata doar ca sa nu pierdem timp in care am putea sa stam impreuna. Iar eu sa te mangai usor pe par si sa iti spun "Stii...de fiecare daca cand beam ma gandeam la tine" "Sper ca nu e ceva porcos!" "Hahaha...stiam ca o sa spui asta..."

Intra pe sensul meu si stiu ca nu am cum il mai evit. Apas franele cat de tare pot insa este evident mult prea tarziu. Simt cum se blocheaza spatele. Incept sa alunec lipsit de orice control. E clar ca voi intra in el. Iti aud vorbele si iti vad fata pe care ai facut-o cand ti-am zis ca mi-am luat motocicleta. M-am amuzat asa de mult. Imi spuneai mereu sa fiu atent si iti faceai griji. Sau cel putin asa speram eu. Mereu lasam mici indicii sa vezi cat de tare merg si cand sunt plecat afara, doar ca pentru 2 secunde sa te gandesti la mine. Sper ca am reusit. La asta ma gandeam in timp ce priveam fata uimita a soferului care se uita cum zbor pe langa geamul lui. La 2 secunde in gandul tau.

Ma gadesc mereu la tine. Asa in general. Pur si simplu din nimic imi zboara gandul la tine. Ma intreb atat de des ce faci. Oare cum iti merge? Cum te simti? Sunt sigur ca faci 1 milion de chestii interesante in fiecare zi. Imi imaginez ca ai viata perfecta. Incitanta. Imi imaginez ca faci tot ce mi-as dori eu sa fac. Ca ai atatea sa imi povestesti. Cand ma plictisesc ma gandesc ca tu ai face cel mai banal moment sa para special. As vrea sa te am. Sa fi numai a mea. Sa te am in cele mai simple momente. Astea imi plac cel mai mult. Magia se afla in lucrurile marunte. Imi place sa ma gandesc cum am sta impreuna pe canapea. Cum ai sta urcata pe mine si am motai amandoi impreuna la televizor. Cum am gati impreuna pranzul sambata. Face curat, alege mobila, hrani pisica. Dar de ce ma agit atat. Mai am tot timpul. Stiu ca soarta ne va aduce impreuna. Viata e doar la inceput...

...mor. Ma sting usor pe asfalt cu numele tau pe buze. Ironic nu? Tu poate nici nu stii ca mai exist si totusi in ultimele clipe numai la tine ma pot gandi. Mor cu tine in gand. Nu pot sa cred ca nu am sa te mai vad. Doar atat, sa te vad. Sa ma tii de mana. Mai mult nici nu vreau. Sa iti aud vocea. Vocea ta atat de frumoasa. Te aud cum ma strigi. O aud atat de clar...vreau sa iti raspund. Iti strig numele! Ma zbat! Nu pot sa ma misc si iti urlu numele!


"Saracul, cred ca se chinuie. Uite cum striga. Il doare rau..."
"Mai da-i niste morfina"
"Pai tocmai i-am facut o doza"
"Ma-i fa-i una ca oricum nu mai are nici o sansa. Hai, Dumnezeu sa il odihneasca. La judetean Dane! Nu mai baga sirena, nu are rost..."


Am plecat primul de la stop....ma gandesc mereu la tine....

70 de comentarii:

Mish spunea...

mah draga pretzel era un banc...

gheorghe isi cumpara motocicleta.
dar gheorghe asta avea o problema, cand isi cumpara ceva vedea peste tot lucru care si l-a cumparat si exagera tot timpul.
in seara cand si-a cumparat motocicleta s-a gandit ca frumos ar fi sa-si duca acasa noua lui prietena; si cum mergeau ei pe drumul acela intunecat de tara apar in fata doo faruri...
cand le-a vazut gheorghe spune prietenei:'tinete bine... trecem printre ele'

pretzeL spunea...

bun bancul ;)

Kidha spunea...

da, bun bancul.

Macar purta casca. :D

Paula spunea...

Oare se poate sa te gandesti la atatea intr-un timp atat de scurt si intr-un astfel de moment?
Si cand ai un accident, cand se intampla ceva atat de brusc...chiar poti constientiza ca vei muri?
Poate ca poti, poate ca se poate...
hmm...cred ca nu ai de unde sa stii ce e in mintea unui om intr-o astfel de clipa decat atunci cand o traiesti pe pielea ta (sau, mai degraba, cand "o mori" pe pielea ta).

pretzeL spunea...

"viata nu este decat o clipa suspendata" :P

Poate constientizezi, cine stie. Oricum ma gandesc ca o reactie mult mai plauzibila este cea de egoism. "shit...mor...chiar nu aveam chef!"

vertij spunea...

complimentele iti vor maguli orgoliul.toate geniile ajung dominate de propriul lor hybris ...si la tine incolteste inconstient,constient fiind de tine :)

pretzeL spunea...

adica ce vrei sa zici? ca povestea asta e mai proasta ca celelalte? /:)

vertij spunea...

nu draga pretzel,am evitat sa iti fac complimente,atat. ai un stil sublim de a scrie...intr-un ritm alert si treci brusc la o duiosie desavarsita, aceste moduri interfereaza cu pasiunea pe care o pui in cuvinte. fiecare cuvant are putere, e magic, ii dai un magnetism aparte. =:)

Anonim spunea...

O sa devii lectura obligatorie.

Anonim spunea...

si-o sa te intorci in mormant cand or sa scrie niste copii la bac tampenii despre opera ta.

pretzeL spunea...

@ vertij iti multumesc dar cred ca imi dai prea mult credit. Ai inteles foarte bine ceea ce imi doresc eu sa redau, dar am senzatia ca nu reusesc niciodata. Desi daca tu au inteles poate ca ma insel eu... :)

@anonim Hahaha...tu mereu o sa ai nota 10 pentru o ponata geniala! ;)

pretzeL spunea...

poanta*

anonim3 spunea...

anonim1 sau anonim2?

Kat spunea...

hmm..ma faci sa recunosc ptr prima data k sunt impresionata..se pare k d asta tot insistai tu..ma scuzi..TU..k asa iti place..si asa consideri k se cuvine..:P akum k ti`am citit povestioara este randul tau sa`ti respecti partea de intelegere :)

pretzeL spunea...

vai...ce de lume ce de lume :)

Te-ai coborat din coltul tau de rai kat, aici, in umilul si nevrednicul loc de joaca al mintii mele. Trebuia sa imi spui, sa fac curat! :)

Acum mai ma lasi sa vin pana la tine cu motorul cand vezi ce pot pati? :D

kat spunea...

pai nu stiu..dak e sa mori strigand numele meu..caci la mine vii..imi cam surade ideea..ma maguleste..mai ales k facuseram noi un scenariu d genu..

si totusi parka n`as strica acest moment d maxima sinceritate al relatiei...

trebuie gandita problema..
pana una alta ma duc sa fac un dush dupa ce iar ma balacii in cele 5 piscine ale mele :D

pretzeL spunea...

*splash*

maria coman spunea...

felicitari.

pretzeL spunea...

*bow*

Lea spunea...

mi-e ca ti se urca la cap atatea laude...
nu ca n-ai avea talent dar deja ne-am prins ca ai motor...hai sa incercam sa mai scriem ceva... ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine cand citesc, nu ceva despre moarte...poti?

pretzeL spunea...

Nu, nu pot. E mult mai greu sa scrii ceva frumos...necesita talent! :) Sa scrii ceva trist este un "cheap shot" in a atinge coarda sensibila si a trezi emotii. E mult mai greu sa faci pe cinve sa rada sau sa se simta bine decat sa faci pe cinvea sa planga sau sa se simta rau. Cel mai usor trezesti tristetea...si poate in fond sunt si obsedat de moarte.

Da, am motor! Vrei poze? :D
Oricum in ceea ce ma priveste sper ca aceasta poveste sa ramana in continuare pura fantezie!

lea spunea...

nu, io nu vreau poze... pune-le pe hi5 k tot cocalarul sa se bucure de ele cine vrea...

pretzeL spunea...

le-am pus! ;)

Anonim spunea...

bravo pretzel dar il vrem si pe costin.asa trebuie sa fiti,amandoi. sunteti o pereche dragutza :)

pretzeL spunea...

"il vrem"? adica are costin mai mult de fan? (el insusi nu se numara). Uimitor! Costin, il e mort!

Anonim spunea...

il vrem pe costin inapoi!

Semnat: o tipa cu sani mari, purtatoarea de cuvant a fan clubului (sanilor ei)

lea spunea...

subsciu la ce a spus anonim...
il vrem pe costin inapoi!!!!

Anonim spunea...

Je suis a toi, mon reve...L'oubli...renaissance... mon reve, c'est toi costin...:)

pretzeL spunea...

terminati cui vrajeala! Vreti doar sa ma faceti pe mine gelos nebunelor...stiu eu :D

lea spunea...

nu te mai flata singur... noi pe costin il vrem...

pretzeL spunea...

MINCIUNI! Nu stiti ce spuneti! E de la caldura asta...stiu eu.

Ma rog, vroiam sa mai scriu niste questii interesante (zic eu si cred ca sunt singurul aparent :/) dar la dorinta publicului mai voi abtine!

*turns off the light*

vertij spunea...

pretzel esti mai fragil decat un fluture in mana unui copil :) vezi ce usor iti raneste cineva orgoliul? asteptam sa ne incanti in continuare cu niste 'questii' interesante. probabil costin a adoptat o strategie de marketing pt a nu creea senzatia de saturatie a publicului...asa ca se lasa dorit. dar este un risc. ar fi bine ca atunci cand va avea loc revenirea sa fie una memorabila si pe masura asteptarii :)dar asta in episoadele ce urmeaza..pana atunci dragi cititori flatati-l pe pretzel...1 mai avem...hai sa il marim pe pretzel.pardon.PRETZEL :)

pretzeL spunea...

sunt si eu copil mai...daca nu ma lauda lumea ma supar :/

dar uite ca ma inveselesti tu! :-*

pretzeL spunea...

Daca ma supar nu plang?
Daca ma tai nu sangerez?

SUNT SI EU OM! AM SI EU SENTIMENTE

trebuia sa zic asta :)

Anonim spunea...

Nu esti om, esti motociclist.
Pam-pam!

pretzeL spunea...

Si oamenii e motociclist maaa! Are si ei inimi. Are si ei suflet.

Acum sincer realizezi ca in spatele vizierei se ascunde un chip nu?

Anonim spunea...

Da, in cazul tau un chip urat, totusi un chip.

pretzeL spunea...

lasa, bine ca esti tu lux :P

Eu de asta mi-am luat moto, sa mai compensez. :)

lea spunea...

si esti sigur ca vroiai sa compensezi chipul?...

pretzeL spunea...

Tot vroiam sa compensez...ca nu am nimic! :)

E bine? Te simti bine acum? :)

lea spunea...

nu, dar nici mai rau nu ma simt...:)... dar m-a cam dezamagit raspunsul

dar cu "questiile interesante" pe care vroiai sa le scrii cum a ramas? ca nu traieste blogu' asta numai din commenturile noastre rautacioase...

pretzeL spunea...

Pai le scriu. Sau incerc...nu stiu, e mai greu cand primesc mereu critici si toata lumea il vrea pe costin. Poate am sa ma plimb cu motorul sa compensez...:P Poate va avea si evolutia mea blog-oricereasca un mic hiat! We shall see...

oh, and btw, numai comentariile tale erau rautacioase.

lea spunea...

pai tocmai... eu te critic si tu demonstrezi ca meriti citit...
poate il vrem pe costin inapoi ca poate asa s-ar scrie mai mult de 2 posturi pe luna :p

da, ai dreptate... "commenturile mele rautacioase"... si tocmai... un singur critic te face sa renunti?!?

pretzeL spunea...

scriu cat de repede pot si vreau. Din pacate (pentru cine este afectat evident) nici tu si nici nimeni altcineva nu ma va face sa scriu mai repede :)

Insa iti pot recomanda alte bloguri in caz ca esti interesata de posturi gen "mi-am facut dus" "am mancat un mar" sau the usual random rant (autobz, batrani, cozi, scoala si alte prostii). pana atunci draga mea lea...rabdarea este o virtute ;)

pretzeL spunea...

In plus, tin sa reamintesc un mic lucru. Acesta nu este blog-ul meu ci este al lui costin. Eu doar sunt un fel de invitat permanent (gen Vadim la cosmos TV :) ). Si unul dintre sutele de motive pentru care nu mi-am facut un blog este si inconsecventa care ma caracterizeaze. asadar, imi reprosezi ca scriu rar...go figure :)

lea spunea...

dar dragul meu covrigel...nu te preseaza nimeni... comentez si eu ca sa nu ai doar admiratoare, ca sa nu ti se urce la cap...

pretzeL spunea...

ok...dar cu mare grija. Sunt fragil :)

Kidha spunea...

Interesanta strategia ta de-a obtine commenturi...te folosesti de Costin. Ntz, ntz.

vertij spunea...

vai ce de fete...ntz ntz :)

Kidha spunea...

@ vertij
Am vazut azi o carte, si mi-a sarit in ochi titlul. Presupun ca-i misto, daca de la ea te-ai inspirat cu nick-ul ;)

vertij spunea...

am nick-ul asta de foarte mult timp ;) este pura coincidenta...totusi recomand cartea :D

P.S. kidha nu e frumos sa refulezi :) ironia nu te va face mai fericita.

Kidha spunea...

huh? uhm..mersi de sfat, dar serios daca ma prind de aluzie. :)

Eniuei...vreau un post nou, ca daca mai aduni comentarii la asta o sa ma depasesti :(

pretzeL spunea...

Am vazut si eu cartea aia :) E un poaster in romana cand trec eu pe acolo sa ma duc la lucru (da, in mod surprinzator muncesc :D...dar doar part-time si e fuuun) m-am intrebat si eu daca de acolo te-ai inspirat in alegerea nick-ului.

In privinta urmatorului meu post ma aflu intr-o dilema. Poata aparce ceva nou soon daca reusesc sa ma hotarasc asupra formatului. :)
E cu cavaleri si cu printi...jmecherie :D

lea spunea...

si fara printese? :( vezi cate fete te citesc... baga si tu o printesa acolo pt noi

pretzeL spunea...

Personajul feminin este mult mai mult decat o printesa ;)

neee spunea...

Intr`un moment sau altul, probail chiar asa se intampla.
Adorabil de trista povestea, pretzel. Foarte dragut.

ng spunea...

wow ...

fdpd spunea...

Oh.. deep. Am ajuns din greseala pe pagina asta, dar ma bucur ca am facut-o. Ma regasesc oarecum in randurile tale. Mi-a placut.

pretzeL spunea...

mwahahaha...lovesc si din trecut :D

afrodita spunea...

ok,acum esti chiar rau!chiar vrei sa-mi inec tastatura? :P
legat de timpul care se dilata f mult,e adevarat.am trait o experienta nu prea draguta si destul de pe muchie de cutit si pot spune intr-adevar ca se intampla ca o secunda sa-ti para cat o ora si ceea ce m-a marcat cel mai mult era linistea pe care o poti simti inainte de a se intampla.abia atunci realizezi ca esti in mainile Domnului si daca El vrea poti sa-I tii companie sau sa te lase sa ne tii noua companie...
anyway,bv! imi place la tine aici,e....frumos si destul de atipic pt un baiat din secolul asta...
si cu toate astea nu ma pot abtine sa nu te intreb:oare la cine te gandeai cand ai scris postul asta?

pretzeL spunea...

La mine si motorul meu frumos :)

afrodita spunea...

=)) nici nu ma asteptam la altcineva...f bine,pt ca femeile/fetele tind sa te raneasca ;) take my word for that...

pretzeL spunea...

waaaaa? da? vb serios? HAH! Eu nu am inima...nu am sentimente. Un premiu la alegere pt cea care va stoarce o lacrima de la mine!!

luanapoienaru spunea...

Doar la tine si motorul tau frumos?...care, va sa zik, toata aceasta poveste e goala, seaca, nu transimte nici un sentiment...asa ai scris-o si tu sa fie scrisa

dada spunea...

foarte tare!!..tot respectul din partea mea:)

Ank <3 spunea...

Imi place povestioara....ce mai...o ador...sa stii ca ai talent....si povestioara ta m-a atins adanc :-<
fata aceea e foarte norocoasa ca cineva se gandeste atat de mult la ea :X
Mi-ar placea sa stiu ca se gandeste si la mine cineva...atat de mult...in fiecare zi,in fiecare clipa,in fiecare moment :X......insa nu mi-ar placea ca acesta sa sfarseasca precum personajul tau :-<

Oricum...felicitarile mele pentru ceea ce ai scris---SUPERB :X:X:X:X
:-<

Anonim spunea...

am intrat intimplator pe blogerul tau si poate niciodata nu voi mai intra dar ceia ce am citit e minunat ma impresionat mult.... viata e frumoasa dar uneori atit de dura..... noi toti dorim sa iubim dar cu parrere de rau se mai intimpla ca in istorioara aceasta :(
superrr.... bravoo

Anonim spunea...

uite putin ma doare mina..dar scriu asa cumva cu incet...deci textul e sooper..mia placut mult!bv

Anonim spunea...

povestea asta cu ma gandesc e superba. am vazut un comment cu asa o fi oare? eu am picat cu motocicleta,am alunecat pe astfalt vre`o 20m. poate a durat 2 secunde dar chiar am avut timp de multe ganduri. am dat cu casca de pamant mi`sa zdruncinat capu....am realizat ca tocmai mi`am rupt picioru si o coasta...dar nu si durerea.....alunecam pe asfalt si era un bulevard aglomerat iar pietonii ma priveau iar eu ma uitam la expresia fetei lor si imi treceau atatea lucruri prin cap.(facultatea,familia,persoanele cu care sunt certat ba chiar imi venea sa rad privind cat de uimita e multimea)...norocu meu a fost ca am scapat doar cu un picior rupt si o coasta rupta....dar cine a scris textu sigur a avut si accidentu ca se vede ca e traita experienta! cat despre `` EA``....eu nu ma gandeam la ea...faptu ca nu o iubesc ma scuza :))). ORICUM,SUPERB POVESTIREA.

diana spunea...

..acum de curand am vazut un accident de motor acel baiat a murit sub ochii mei am fost a doua masina care a ajuns acolo iar dupa noi a ajuns si ambulanta au incercat sa il resusciteze dar degeaba...am ramas marcata de acest accident...ai grija de tine pretzeL viata este oricum prea scurta ...si nu fugi de iubire este un sentiment foarte frumos care te completeaza

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.