vineri, mai 25, 2007

Un cocalar amuză.

Dragelor, dragilor, n-am mai rezistat tentaţiei şi m-am înregistrat pe un site de profil pentru a vâna şi a vă aduce câţiva cocalari autentici, de la mama lor, de pe internet.

Încă necopt, cocalarul de liceu (sau şcoală generală) încearcă să-i copieze pe fraţii săi mai mari.

După cum se poate observa, nu toţi sunt material de cocalar. Chiar şi printre ei există rataţi şi coca-wannabes.

Atunci când nu sunt la sau pe lângă şcoală, cocalarii se strâng la un "fotbal, băeţii!" sau la un grătărel pe lângă Bucureşti. În fotografie n-au încăput Loganul preparat din care răsună Sorinel Puştiul de Aur şi sticlele de bere la plastic.

Sigur, ar fi o generalizare şi o greşeală cruntă să presupunem că toţi ascultă manele. În imagine avem un fan 50Cent. Probabil locuieşte într-un cartier al Bucureştilor şi ascultă La Familia.

Aici, o lucrare intitulată "Cocalar - detaliu" în care putem observa din perspectivă o freză veritabilă de şaur.

Desigur, unii dintre ei chiar sunt talentaţi la ceva - fie că încing sintetizatoarele pe ritmuri orientale fie că, aşa cum este cazul aici, fac adevărate opere de artă în Photoshop. (Titlul original al lucrării fiind "Catifea albastră şi cocalar.")

Acei puţini fără înclinaţii artistice îşi caută menirea tot în jurul blocului, dar puţini ajung tăietori ca cel din imagine.

Am lăsat în a doua parte a pictorialului fotografiile fetelor-cocalar, supranumite "campioane". Lor le sunt adeseori atribuite adjective precum "versată", "bunessă" ori "gagică".

Puţine lucrări au expresivitatea "Melissei". Observaţi grija pentru detaliu în motivul floral de pe haina îmblănită pe revere şi guşa proeminentă. Locaţie necunoscută, cel mai probabil în piaţă la Crângaşi.

Adevărata fiică a Vrăjitoarei Suedia, Roza epatează o nonşalanţă tipică de campioană. Mai mult ca sigur cunoscută ca "Femeia lu' Sile".

Tabloul generaţiilor de locatari ai singurului bloc din Băicoi. Mamă şi fiică alături într-un emoţionant pictorial în staţiunea Eforie.

Coca needs you! Cunoşti un cocalar şi i-ai făcut o poză? Ai dat peste un profil de hi5 manelistic? Scrie-ne pe adresa redacţiei şi ai putea deveni vedetă alături de sietch!

Aş dori să mulţumesc lui Gigel şi site-ului okay.ro.

28 de comentarii:

JediMind spunea...

Cu sprijin din partea maestrilor:
- "Eu sunt capitanul, capitanul
Tot la mine vine banul"
- "Vin dolarii ca pe banda
Parca am telecomanda"
- "Merg pe drum si vine banii
Vine banii vine banii
Am ofticat toti dusmanii"

Andreea spunea...

Mare-i gradina! Numai "okay" nu e site-ul!:))

Tzzz spunea...

ai uitat-o pe aia cu "mi se spune pentium 4 da mi sa ars integratu"
:))

pretzeL spunea...

Sa vezi ce batai iti iei tu costica daca te afla nebunii astia. Mai ales macelarul ala negrotei.

Costin spunea...

Arta cere sacrificii, dragul meu Pretzel.

JediMind spunea...

"Pentru bulan si volan."

Anonim spunea...

esti trist costin...si imi pare rau pt tine.poate nu am simtul umorului si nu stiu sa gust picanteriile acestei postari.dar sincer ma simt incapabila sa rad pe seama acestor 'cocalari'. nu sunt adepta acestui curent muzical ...dar stiu sa respect alegerile celorlalti. democratie huh :) semnat vertij

Costin spunea...

Anonima draga, esti de-o moralitate de fier. Ce spun eu fier? De otel!

Anonim spunea...

iti apreciez skill-ul in comunicare :)...sa zambesti.
vertij

Costin spunea...

/me face o reverenţă şi zâmbeşte reţinut.
Vă mulţumesc pentru cuvintele bune.

pretzeL spunea...

Vertij, stii ca daca iti scrii numele acolo la other apare frumos sus. :D Sau esti atat de formala incat iti place sa te semnezi ca intr-o scrisoare? Atunci sa incepi cu draga domnule/doamna sau in atentia celor interesati.

Cat despre subiect, si eu sunt de acord cu democratia dar nu pentru toata lumea :) . Sau cel putin nu pentru cei care nu o inteleg. Doar pentru ca in teoria ai niste libertati asta nu inseamna ca trebuie sa le exerciti. Un mod corect de a functiona in societate este intersectia democratiei cu axa educatiei si cu cea a bunului simt. Te las pe tine sa ghicesti cu care axa nu au punct comun acesti domni si doamne (sa nu zic paralela)

Anonim spunea...

In atentia pretiosului pretzel :),
multumeste-le cocalarilor pentru faptul ca exista si au amabilitatea de a ne impartasi tot ce inseamna trendul acesta...daca nu ar fi ei nu ar exista cei cu bun simt.sau cel putin nu am constientiza faptul ca exista asa ceva. trag linie si concluzionez...ne sunt necesari cocalarii :) respect them :)

P.S. unii cocalari nu au educatie din cauza problemelor financiare...dar au mai mult suflet decat multi 'educati' ;) putina intelegere


vertij :)

Costin spunea...

Sa nu te ia ameteala de la o fata ca Vertij? ;)

pretzeL spunea...

Da ma, da nu vezi ca ii plac cocalarii? :)

pretzeL

Anonim spunea...

iubesc oamenii...fie ei si cocalari :)

Anonim spunea...

Dar mai mult imi place de pretzeL care e zeul meu si este un zeu in general!

Vertij

Anonim spunea...

@vertij#2: ;)

sincer imi place mai mult costin :) parca aduce un suflu proaspat site-ului...dar nici tu draga pretzel (covrig uscat?:).prefer excentric;))nu esti mai prejos.unele idei ale tale sunt geniale.amandoi sunteti simpatici.sa fiti fericiti si sa zambiti.

cras amet qui numquam amavit quique amavit cras amet


vertij

Costin spunea...

Nu inteleg ce spui, dar ce-ai zice de o cafea?

Multumim frumos pentru aprecieri. (sa stii ca mai simpatic sunt eu, totusi)

pretzeL spunea...

@vertij Da, toti ne dorim sa incepe sa iubim de maine sau sa iubim mereu. Sau se pune daca ne iubim pe noi? :)

Ai vz ce periculos este sa nu te semnezi? (sau mai bine zis sa nu iti faci cont) >:D


@costin sa treci in jurnal momentul asta. Cineva a crezut pt 2 nanosecunde ca tu esti ala simpatic! :P
Iarasi ii dai cu cafeaua? Unde te-a adus asta ultima oara? tsk tsk

Anonim spunea...

@pretzel: imi place sa traiesc periculos :)
neaparat trebuie sa ne iubim pe noi...daca iubirea nu e in noi,ea nu exista pentru noi si in zadar o cautam.


vertij
[sunt rebela :)]

Costin spunea...

Cu iubirea de sine ai nimerit-o. Asta e jurnal de narcisisti!

Anonim spunea...

Tu ce fel de cocalar esti?

Costin spunea...

Un cocalar libidinos, evident!

Anonim spunea...

umm.."cocalar libidinos" zici?.. nu e pleonasm? :D..

Anonim spunea...

Costica, dar de ce n-ai recrutat cocalari de pe site-ul ala, hi5, unde erai si tu membru? Ti se pare ca cei de acolo nu-s cocalari?

DC spunea...

Berea la flacon de plastic, se numeste "casalot"

Anonim spunea...

totul este intr-o armonie perfecta..si in plus are un hazpe care rar il intalnesc..ai facut treaba buna ce sa mai vorbim..Bafta pe mai departe;)

Anonim spunea...

pana la urma fiecare asculta ce vrea......eu nu sunt de acord cu emo si iubesc manelele.....sunt viata mea......dar nu am nimic cu cei care asc altcv decat mine.....dar nai ce sa la ceri la invidiosi pe salam;) o sa va dati si voi pa manele cnd o sa vedeti ca in fata la toti sunteti niste terminati

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.