marți, mai 15, 2007

Fără întrebări, vă rog.

Să presupunem că ai putea să-L întrebi pe Dumnezeu ceva şi ştii că vei primi răspunsul. Răspunsul Adevărat întru totul şi fără ocolişuri. Ce întrebare ai pune? Poţi fi egoist şi să întrebi ceva despre viitorul tău, gen "Când o să mor?". Şi dacă ştii când mori ce-ai rezolvat? Doar nu poţi să împiedici asta. Şi te-ai risca să faci lucruri foarte periculoase înainte? E clar că orice-ai întreba despre tine sau viitorul tău n-ar face decât să-ţi complice viaţa foarte tare pentru că n-ai face decât să te întrebi dacă ce-ai aflat era valabil la viitorul tău din punctul acela sau doar pentru că ştii, totul s-a schimbat. Ai putea fi altruist şi să afli leacul pentru cancer. Pun pariu că nu te-ai putea uita în ochii unui copil bolnav de SIDA şi să-i explici că boala lui e mai puţin importantă. E evident că nu poţi întreba dacă Dumnezeu există. Să întrebi care e religia cea dreaptă? Sau mai bine dacă există Rai...Orice-ai face, eşti prins în capcană: întotdeauna pare că iroseşti o întrebare, că pierzi potenţiale informaţii. Deci, o singură întrebare nu e suficientă. Dar o sută? O mie? Un milion? Cred că dintr-un milion de întrebări şi tot ar trebui să ştii mai mult doar ca să înţelegi milionul de răspunsuri. Adevărul vine la pachet: ori ştii totul, ori e clar că nu deţii faptele.

Eu, totuşi, ştiu ce întrebare aş pune. Dar voi?

13 comentarii:

Cristi spunea...

Eu as intreba doar: "de ce?"

JediMind spunea...

Pot sa-l intreb pe dracu daca cineva anume are prieten ? Ca pe Dumnezeu L-am intrebat o groaza si mi-a trimis raspunsuri ezitante si dureroase.

pretzeL spunea...

Costin ar intreba...cum sa scape de petele de grasime de pe aragaz. :)

JediMind spunea...

"Why are You such an asshole ?"

Costin spunea...

Jedi, raspunsul ar veni foarte scurt: "Because I can."

Paula spunea...

Hmm...habar nu am ce as intreba...probabil ca ar fi ceva ce nu mi-a trecut prin cap decat exact in momentul ala...sau poate ca nu as intreba nimic, as prefera o conversatie despre nimicurile de zi cu zi(si alea dulci, si alea mai putin dulci).

Paula spunea...

M-am razgandit. As intreba ce rol au literele astea de la "Word verification" pe care nu le nimeresc mai niciodata din prima :-)

pretzeL spunea...

sunt anti-spam robots. Poti sa imi spui Dumne' ;)

Paula spunea...

:))

of, deloc nu ma inteleg cu anti-spam robotii astia.

JediMind spunea...

De ce pe sietch de zice "1 oameni au avut ceva de spus" ?

pretzeL spunea...

ca e cos un boss si ne arata e-penisul lui gigant!

pretzeL spunea...

Eu as intreba daca e adevarat ca perfectiune e caracterizata prin imperfectiune sau chiar exista perfectiune? Mi-ar lamuri foarte multe chestii.

ca sa raspund si eu la intrebare...

Anonim spunea...

Question: Dc ai facut rasa umana ( dak ai facut-o ) si dak nu ai facut-o dc ne-ai lasat sa evoluam !? Better late than never.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.