vineri, aprilie 20, 2007

The 300.

Au trecut două săptămâni de când n-am mai scris nimic aici şi două luni (probabil) de când n-am mai scris ceva decent. Doar pentru că, efectiv, n-am avut timp.

Dar, cum evenimentele importante nu aşteaptă să am eu timp, ieri, Preşedintele ales direct al României a fost suspendat de către 300 de parlamentari aleşi pe liste. Vreţi să vedeţi cine l-a suspendat pe Băsescu? Uitaţi într-un dintre posturile mele de la început. Situaţia seamănă izbitor cu filmul "The 300", numai că băieţii răi sunt 300 şi reuşesc din patru în patru ani să învingă 22 de milioane.

Am fost ieri în Piaţa Universităţii ca să-l susţin pe Băsescu. Este pentru prima dată când mă duc acolo pentru că este pentru prima dată când simt nevoia. Pentru toţi cei care cred (şi mi-au spus-o) că au fost numai golani şi "ciumegi" (termen preluat de la domnul Cristoiu): NU este adevărat. Au fost tineri normali, tineri cu simţ civic, tineri potoliţi.

Dacă pe Constantinescu l-au învins serviciile secrete, pe Băsescu l-au învins mulţi participanţi la concursul Steaua Fără Nume. Pentru că băieţii aştia sunt cocoşaţi de câte stele au avut pe umeri înainte şi pentru că nu ştie nimeni cum îi cheamă - Dinu, Călin, Felix, Mircea, Dan, Corneliu şi alţii. Şi sincer, chiar nu mă interesează ce-a făcut Băsescu, dar numai când mă uit cine s-a aliat împotriva lui şi începe să-mi placă de el.

În aceeaşi linie a perpetuării continue a comunismului în România, iată că un blogger a fost exmatriculat din liceu pentru ceea ce a scris în jurnal. Ariel, rezistă acolo, dacă pot să te ajut cu ceva, nu ezita să mă contactezi!

Exprimare liberă, liberă
Ating şi rup coarda sensibilă!

2 comentarii:

nicu spunea...

Sint putin confuz in privinta comparatiei cu cei 300, care au luptat cu inversunare dar in cele din urma au fost infrinti in batalia respectiva.
Totusi mai tirziu tabara lor a cistigat razboiul, sper sa nu fie si la noi la fel.

pretzeL spunea...

Jos Basescu! Fara explicatii!

Mai tare mi se pare faza cu Ariel. Cred ca innebuneam sa mi se intampla asa ceva mie la scoala. Ii omoram pe aia din consiliu cred. Deci ma exmatriculau dar se lasa cu politie si bahaos. In alta ordine de idei nu stiu daca m-as fi riscat sa scriu tot ce a scris el, sa spun adevarul in esenta. Adevarul este un lucru periculos si "freedom of speech" este un drept pe care uneori mai bine nu il exerciti.
Oricum, clar faza de ziar sau stiri.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.