vineri, martie 09, 2007

Noaptea morţilor vii.

Da, trăiesc! Spun asta pentru că am fost al dracului de ocupat săptămânile astea şi poate că te-ai întrebat dacă mai trăiesc. Nu te omoară dacă mai dai câte un telefon din când în când. Oricum, ideea e că sunt în viaţă şi n-am păţit nimic (încă), dar lucrez la asta alături de CosMobil.

Am auzit cu toţii clişeul cu "secolul vitezei". Ei bine, vi se pare naşpa sau nu, chiar aşa e. Avem mâncare, cafea şi băutură instant, putem trimite MMS-uri şi facem conferinţe cu voce de pe un continent pe altul. Nu mai ai timp nici să te îndrăgosteşti ca lumea că pac!, s-a şi terminat! Nu mai ai timp să-ţi faci prieteni. Nu mai ai timp să-ţi păstrezi prietenii şi nu mai ai timp să stai sau să dormi. Cu toate acestea, toate lucrurile devin mai rapide. Ajungi de la 0 la 100 km/h cu 0.5 secunde mai rapid, dar faci două ore până în centru. Găteşti mâncare semi-preparată la jumătate din timpul normal, dar durează de patru ori mai mult până iţi faci cumpărăturile. Faci sex din a doua întâlnire, dar îţi ia doi ani să cunoşti persoana lângă care te trezeşti...

Mi s-a reproşat de multe ori că sunt mult prea "de modă veche". Stau eu şi mă gândesc acum, cum ar trebui să fiu ca să fiu "normal"? Încerc pe cât posibil să ţin pasul cu tehnologia, îmi place să fiu informat şi sunt o persoană dinamică (exprimare de CV prost, ştiu), dar unele lucruri deja sunt prea mult şi pentru mine. Îmi pare rău s-o spun, dar Lumea se schimbă prea repede pentru mine. Prea repede şi prea prost.

Gata, am fugit! Nu ştiu unde, dar sunt sigur că am întârziat undeva.

5 comentarii:

Tzzz spunea...

hippiesssssssssssssssssssss!!!!!!

sin spunea...

cati km ai pana acu ? :)

Costin spunea...

Tot atatia, ca n-am mai avut timp sa ma plimb.

Holban spunea...

Fa un drum cu sin pe serpentine sa realizezi cat de scurta poate fi viata :)

Costin spunea...

Cu sin la volan nu merg decat prin Bucuresti.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.