marți, februarie 13, 2007

Prostinova.

Cu multă lume am discutat despre cum se poate face reclamă la lucruri pe un blog, dar niciodată nu am realizat că se poate face şi anti-reclamă. Astăzi, despre Optinova.

Mă duc ieri la magazinul de pe Magheru şi-mi comand o pereche de ochelari, cu tot cu ramele aferente. Pentru că sunt un tipicar nenorocit, insist să fie lentile de sticlă. Dau banii, mă încrunt puţin când sunt anunţat că durează trei săptămâni, dar până la urmă e-n regulă, îmi spun.
Astăzi, primesc un telefon de la, binînţeles, Optinova! Mă anunţă cu regret că ramele pe care mi le-am ales nu sunt compatibile cu lentilele de sticlă şi că trebuie să-mi pună de plastic. Foarte bine, le zic, dacă altfel nu se poate, puneţi de plastic. Dar trebuie să mai plătesc o diferenţă. Le explic foarte clar că eu nu plătesc nici un leu (nou sau vechi) în plus faţă de suma din factura de ieri şi că ar face bine să-mi pună ei lentilele de plastic fără nici un cost suplimentar pentru mine. Rămâne să se intereseze. Mă sună puţin mai târziu şi-mi zice că, până la urmă, pot să pună şi sticlă pe ramele respective. Nu, mulţumesc, vreau banii înapoi. Şi de aici a început circul!

Se pare că Optinova au nevoie disperată de un împrumut şi m-au găsit pe mine în loc de o bancă, pentru că banii nu mi-i dau decât în zece zile. Nu de alta, dar directorul general e plecat din ţară. Eu sunt un simplu inginer, dar poate că cineva de la ASE îmi poate explica şi mie ce treabă are directorul general cu banii mei? De asemenea, toate reclamaţiile trec pe la o juristă. Care nu are program decât până la ora 17. Deşi i-am explicat fătucei cu care am vorbit că nu mă interesează şi că e în interesul ei să nu ajung la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, n-a fost în stare să înţeleagă. A rămas să mă duc mâine pe la 12 pe acolo şi să văd ce pot rezolva. Oricum, eu tot voi ajunge la OPC şi dacă nu-mi iese cu OPC-ul, ajung până la Dan Diaconescu!

Oare cât va mai dura până când o să existe respect pentru client în ţara aceasta?

2 comentarii:

iulia spunea...

iti spun eu ce treaba are directorul general cu banii tai.... ii mananca in concediu.
sa auzim numai de bine!

Cristi spunea...

Iar noi vom fi respectati in "TARA_ACEASTA" atunci cand:

#define TARA_ACEASTA "completeaza cu orice in afara de _Romania_"

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.