vineri, februarie 23, 2007

"It's impossible, you say, to be republican and gay?"

Astăzi mi s-a reproşat că aş fi deosebit de politicos şi, din cauza aceasta, gay. Am rămas şocat. Vă daţi seama în ce hal de societate am ajuns dacă a fi politicos (şi vă asigur că nu sunt aşa cum ar trebui) este considerat ceva anormal, ba mai mult, ceva care pune sub semnul întrebării orientarea mea sexuală?

Mai demult am fost acuzat că sunt gay pe motiv că am băut un cocktail. Se pare că o dovadă incontestabilă a masculinităţii unei persoane este cantitatea de bere ingerată zilnic. Orice scade sub doi litri e suspect de homosexualitate.

O altă persoană mi-a spus că e gay să te duci la sală. Tragem concluzia că e super-mişto să ai burtă (cauzată de sus-menţionata bere).

Adunând toate reproşurile de mai sus, devine foarte facil să construim portretul bărbatului ideal: un bădăran umflat de bere, care se uită în fiecare sâmbătă la meci, cu o burtă proeminentă şi puţind a usturoi şi ceapă (pentru că, după cum mi-a spus altă persoană, e foarte masculin să mănânci aceste două legume). E clar că undeva pe parcurs am greşit ceva, pentru că descrierea de mai sus nu e cool, aşa cum orice femeie vă poate spune.

Fraţilor, e clar! După toate normele sociale în vigoare sunt gay. Din păcate, dezamăgesc şi această comunitate pentru că seară de seară mă întâlnesc cu o tipă. Alta, bineînţeles.

4 comentarii:

Mihnea spunea...

Hehe, trebuia să-l fi croit pe propriu-zisul cu dosul palmei peste mocuţă, domn'e. Ca să vază el cum îi ăla un bărbat adevărat! ZBÂŞ! :D

jedimind spunea...

"Vă daţi seama în ce hal de societate am ajuns dacă a fi (...) este considerat ceva anormal, ba mai mult, ceva care pune sub semnul întrebării orientarea mea sexuală?"

E o gluma, nu ? Adica, nu stiai ca asa am ajuns ? Ma dezamagesti. Eu stiu asta de 3 ani, dar lumea ma lua in deradere pe la inceputuri. Probabil ca acum s-a extins si la cele/cei de 18-19 ani, ca in trecut era o gluma puerila si de 2 bani.

Trist.

pretzeL spunea...

sunt gay!

Anonim spunea...

se numeste metrosexualitate prietene

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.