duminică, ianuarie 21, 2007

Nuevo.

Dragii fedaykin-ului,
Iata că ne reîntâlnim pe sietch. Ştiu că n-am mai scris demult şi nu am nici o scuză în afară de faptul că n-am avut pic de inspiraţie. Şi, de ce să nu recunosc, nici viaţa mea plină de maşini, femei şi bani nu mai e ce-a fost.
Maşini. Ei bine, ştim cu toţii că singurul lucru pe care-l mai conduc este căruciorul prin Carrefour şi, oricât aş încerca să-l tunez, rămâne doar un cărucior şi mă fac tot timpul băieţii cu cărucioare de Gima (din Mall, de!). Deci, subiectul pică.
Femei. Întotdeauna am avut viaţa plină de femei frumoase, dar niciodată nu mi-a plăcut să vorbesc despre ele. Ca un lucru cert: prietena mea arată mai bine decât a ta. Iar cealaltă prietenă a mea arată mai bine decât tipa aia care te-a refuzat pe tine în club. Asta e, resemnează-te!
Bani. Bre, sunt student, da? Noi prin definiţie nu avem bani, aşa că lasă-mă în pace.

Acestea fiind spuse, eu despre ce ar trebui să scriu?

4 comentarii:

Tzzz spunea...

Q7...

preteL spunea...

^^ coenzima

Anonim spunea...

Despre nimic ?!? Crezi ca ai o datorie sa spui ceva ?

Costin spunea...

DA! Sunt un justitiar modern pentru ca blog-ul este mai puternic decat sabia!

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.