marți, decembrie 12, 2006

Face şi muzică.

Îmi cer scuze că n-am mai scris demult, dar lipsa de inspiraţie şi de timp m-a împiedicat să scot ceva de calitate. Deşi nu-mi doresc să continuu printr-un rant, mă văd obligat s-o fac. După ce că e om de media, se ia de Badea şi, să nu uităm, e arogant (Să-mi numeri blogurile, Subiectiv!), mai nou, Alex Mihăileanu se pricepe şi la muzică.

Îmi permit, din modesta mea sărăcie, să-i dau un sfat "tăticului blogosferei" din România: încearcă să faci ca mine - când nu ai nimic bun, nu mai scrie! Cititorii vor fi acolo şi peste două zile şi vor fi mult mai încântaţi să-şi arunce ochii peste ceva bun decât peste nişte presupuneri ieftine de birt. Staţi, totuşi, cu ochii pe primul comentariu la articolul respectiv: nu ştiu cum, necum, dar a scăpat de cenzură un text care chiar are ceva de transmis şi nu-l ridică pe Subiectiv în slăvi (probabil o scăpare de moment).


Una peste alta, promit să scriu şi ceva serios cât de curând posibil. Mulţumesc pentru răbdare.

2 comentarii:

umbre spunea...

cos, ultimele posturi chiar au fost cam slabe.nu ma asteptam.vorba ta..mai bine nu scriai si asteptai ceva bun.
consider ca te agiti prea mult cu toata "blogosfera" asta..daca vrei sa iti arati stofa nu o faci cu niste intepaturi ironice de speta joasa..demonstreaza prin calitatea posturilor cine esti, ce doresti si da atunci clasa celorlalti.
am citit articolele unor insi din aceasta renumita si mult prea mediatizata blogosfera si sincer nu am ramas impresionat. daca vreti ceva atat haios cat si serios vizitati dragilor blogul lui visurat, care nu face parte din nici o blogosfera si sincer da clasa multora dintre voi.ideea de baza e sa lasati calitatea sa vorbeasca singura, nu va mai grabiti sa aruncati cu rahat unu in celalalt ca nu e decat un razboi al nervilor pierduti aiurea..mai bine citesti o carte, vezi un film, iesi cu prietena la o plimbare...terminati cu prostiile ca nu la un rahat de blog se reduce existenta noastra..

Cristi spunea...

Cos, si eu cred ca ar fi mai bine sa-i lasam in plata Domnului pe oamenii care ne deranjeaza. Nu o sa reusim sa-i schimbam noi. Daca nu au educatie.. nu suntem noi in masura sa le-o oferim. Si oricum ar fi prea tarziu. Eu prefer sa interferez cat mai putin cu astfel de caractere/personaje. Nu duce la nimic bun amestecul in treaba lor. :(

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.