luni, noiembrie 06, 2006

Unora le place jazz-ul...

Statutul de student nu mai e ce era pe vremuri (bineînţeles că sunt ipocrit pentru că nu am de unde ştii cum era pe vremuri, dar vorbesc şi eu din auzite). De ce spun asta? Deoarece mă uit la colegii mei şi nu pot accepta că sunt pe aceeaşi treaptă cu ei. Cei mai mulţi sunt inculţi, iar unii dintre ei au devenit atleţi ai prostiei. Nu mai suport să le văd feţele nedumerite de bovine aterizate în centrul oraşului. Nu le mai suport muzica proastă şi replicile de rahat. Îmi este dor de o discuţie inteligentă pe subiecte variate, îmi este dor de o discuţie despre politică purtată la un pahar de vin (roşu, se ştie). Nu le mai suport feţele nedumerite la auzul oricărei glume care nu conţine cuvintele "pulă", "cur" sau "căcat", de parcă tocmai aş fi încercat explicarea fenomenului de rezonanţă magnetică.

Unii sunt pur şi simplu proşti (în sensul de coeficient de inteligenţă scăzut) - pe aceştia îi vezi dintr-o mie pentru că au tot timpul fie o expresie perplexă, fie o căutătură încruntată. Alţii sunt doar inculţi - oricât le-ai cere părerea despre un film (spre exemplu), tot despre ultima comedie dobitoacă îţi vorbesc sau despre ultimul hit al lui Guţă. Evident că sunt câţiva care promit, dar lor le lipseşte stilul şi îi simţi că, deşi au intelectul necesar sunt, pur şi simplu, neciopliţi. Oricât ar încerca, nu pot aprecia un vin bun, ci numai un pahar de tărie. Nu pot avea o prietenă, trebuie s-o fută. Categoria cea mai puţin comună este reprezentată de cei fără pic de personalitate: au inteligenţa, au ceva bun-simţ, dar nu posedă pic de originalitate, aşa că devin în scurt timp copii la indigo ai celor din jur (după norocul fiecăruia - manelist sau rocker, împărat sau proletar - în funcţie de cei pe care îi au aproape).

Că tot ziceam mai sus de fete, îmi este dor să flirtez cu o fată. Mă refer, bineînţeles la subtilităţile romantismului şi ale seducţiei. Mă refer la un zâmbet fugar, la o discuţie despre vremea de afară care să-ţi dea speranţe. Îmi place să citesc lucruri în postura corpului şi în culorile asortate ale îmbrăcăminţii unei femei, în parfumul şi în eleganţa mersului. Da, idioatelor, felul în care mergi pe stradă contează. Da, idioato, nu vreau să-ţi văd sânii şi fundul alături de tot bulevardul, ci vreau să mergi alături de mine pe stradă şi să mă laşi să ghicesc lucrurile de sub straie. Vreau ca o atingere pe mână să însemne ceva. Şi nu doar pentru că îmi închipui eu că înseamnă ceva. Când îmi spui că îţi place o melodie, vreau să citesc ceva din sufletul tău în versurile şi în ritmul acela!

Unora le place jazz-ul, altora le place de Becali.

13 comentarii:

Anonim spunea...

si totusi sa stii ca romantisti vechi mor greu.....pacat ca in ziua de astazi nu mai exista ptr ca pur si simplu nu mai este nici un fel de atractie spre aceasta meserie ptr ca si fetelor din ziua de astazi li se pare prea grea partea cu romantismul..... dar ce sa faci uni totusi mai incearca sa speram ca nu vom disparea ci in cel mai rau caz sa ramanem(in cel mai rau caz)pe undeva prin umbra....
preferand sa ramanem anonim spun doar un lucru..... "zambetul lui gutza ruleaza"..... si nu se va schimba nimic cat timp vor ramane oameni ca "florinel"(prieteni stiu de ce) pe lumea asta...

Costin spunea...

Prietenii stiu sa scrie si cu doi de 'i'. Asta asa, tangential.

Anonim spunea...

a venit sefu si nu am avut timp sa corectez.... scuzati-ma "sefu"....

Anonim spunea...

asta tot asa tangential...:p

Radu spunea...

Nu e romantism, e ... bun simt. E intr-adevar trist ce se intampla cu noi.
Pacat.

Tzzz(anonymous) spunea...

Tinerii din ziua de astazi pur si simplu nu mai inteleg......

chew spunea...

tzz, tinerii din ziua de azi nu mai vor sa inteleaga farmecul pe care o romanta il ofera..ei vor doar ce o mentionat si cos..sex si atat..eu ma bucur ca nu toate fetele raspund unei asemenea atitudini si prefera un strop de romanta, un strop de aventura,un strop de iubire..

iulia spunea...

oau cos...as spune ca m-ai fermecat :P ai dreptate(dar nu cred ca ai scris articolul doar ca sa iti dam noi muritorii de rand dreptate...)
imi palce si mie sa vad ca nu toti baietii sunt la fel...e admirabil ca unii(putini din pacate) mai admira inca romantismul si surpriza...asta ma face sa am sperante ca totusi copii nostri nu o sa creasca intr-un mediu total infectat de Gutza si bancuri cu 'pula'
tot asa...ca poate se trezesc mai multi si ies din 'matrice'... ;)

Tzzz spunea...

sau poate "matricea" se va sparge(a se intelege ca va disparea maneaua) si vor iesi toti din transa dar asta e doar un vis distant care nu se va implini niciodata in Romania....

Anonim spunea...

dude, esti pe 189 in trafic la sectiunea pagini personale..in scadere, totusi :P

Costin spunea...

Parerea mea personala este ca trafic.ro nu mai merge foarte bine in ultimul timp. Cred ca au o problema de filtrare in anumite retele (spre exemplu, toate intrarile mele nu se contorizeaza - nu vad logo-ul trafic.ro). Nu ma mai intereseaza chestiunea.

Agent Zorro Zorro Sapce spunea...

Imi place ce ai scris in micul gedicht pe care l-ai scris... fapt pentru care si scriu acest mesaj.
Stii... simt o oarecare dezmadejde in ceaa ce scrii asa ca: cauta in continuare. Eu am gasit o astfel de femeie

ariadna spunea...

a propos de doi de "i" un "i": intr-adevar prietenii se scrie cu doi, dar nu am de unde sti se scrie doar cu unul (vezi folosirea verbelor la infinitiv). si, da e draguta ideea ta, dar daca faci pe cineva idiot (te trimit la dictionar, ca sa vezi ce inseamna, nu prea poti sa te astepti sa primesti prea mult de la el, intelectual vorbind). Sfat (chiar daca nu ai nevoie): incearca sa iesi din stereotip si nu generaliza, pentru ca unii se simt jigniti, si, mai important,pentru ca nu prea lasi mirarile sa-ti umple ochii.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.