joi, noiembrie 30, 2006

Normal.

Sunt un om ca toţi ceilalţi.
Îmi plac filmele de la Hollywood, îmi plac filmele "proaste" de acţiune în care eroul scapă de fiecare dată şi se alege şi cu fata. Nu, nu vreau să văd filme regizate de africani. Vreau să văd filme cu buget nesimţit de mare şi nu filme independente care au imaginea gândită. Vreau să văd filme cu efecte speciale, împuşcături şi explozii.
Citesc. Îmi plac sci-fi-urile în "format cărămidă" (cum râde un prieten de-al meu), care nu se mai termină şi care mă duc acolo, departe. Nu-mi place să citesc despre mizeria umană, aşa cum o vede un scriitor cambodgian foarte apreciat. Asta pot s-o văd când ies pe stradă. Şi, sincer, mi se rupe total de Cărtărescu. Poftim, am spus-o!
Ascult muzica de-mi place. Da, câteodată vreau să ascult house. Da, am în calculator şi hip-hop. Îmi pare rău dacă dezamăgesc neascultând numai ceva de calitate. Şi ştii ce? Îmi place la nebunie "Modern Talking"!
Ţi se pare că mă îmbrac prost? Este strict problema ta. Eu mă îmbrac în primul rând comod, chiar dacă ţie îţi pare altfel. Şi încă ceva: nu mă voi îmbrăca niciodată stupid doar ca să fiu altfel.
Nu-ţi place cum arată iubita mea? Foarte bine, nici n-aş vrea asta, dar încearcă să nu mi-o mai spui, căci s-ar putea să mă supăr. Şi pentru că sunt un om atât de mizerabil, tot tu vei suferi.

Ăsta sunt eu. Îţi place de mine aşa, foarte bine. Nu? Ei bine, asta este numai problema ta, eu unul mă aflu în interiorul clopotului.

6 comentarii:

jedimind spunea...

Kant spunea ca daca vrei sa distingi intre doua lucruri, trebuie mai intai sa ai un etalon/reper. De ce spun asta ? Daca am avea un reper, definit ca "om normal", inseamna ca toti am fi anormali. Insa, se pot stabili niste limite in ceea ce priveste campul din care face parte termenul "normal".

Eliminand filozofia din acest comentariu, ma retrag in baza mea.

Frumos scris.

iulia spunea...

oricum cred ca omul normal merge pe princpiul "cui nu ii place sa nu se uite" si e f sanatos asa!

pretzeL spunea...

simt putina frustare acolo? >:) poate facem schimb de niste melodii haus!

Anonim spunea...

viciat? sau, poate, vicios? la descrierea din profilul tau ma refer, desigur

Costin spunea...

Sunt sinonime.

Catalin spunea...

printre cele mai tari posturi din ultima vreme, ma identific perfect (ceea ce inca nu stiu daca e bine)

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.