joi, noiembrie 23, 2006

Mimez pentru tine.

Cum-necum, m-am uitat şi eu la emisiunea "Dansez pentru tine" şi pot spune că am tras mai multe învăţăminte. În primul şi-n primul rând, boala (oricare ar fi aceea) de care suferă Andreea Marin e transmisibilă sexual, că prea e Bănică moale şi face emisiuni cretine cu rating uriaş de când s-au căsătorit. Ar trebui să apară un medicament cu numele ceva gen: Zânamol Uno sau Surprizin (parcă şi văd reclama: înainte mă uitam de mai multe ori pe noapte la "Surprize...", însă de când iau Zânamol Uno, dorm mult mai liniştit şi "Din dragoste" a rămas la fel).
Revenind la emisiunea noastră, nu pot să nu constat cinismul crunt din spatele acestui format de televiziune, mai ales atunci când sunt eliminaţi participanţi. Dar, ştiţi, mama mea are nevoie de operaţie ca să trăiască. Ştim asta, Gigel, dar dansezi infect! De fapt, ar fi o uşurare pentru mama ta să moară şi să nu te mai vadă cât de prost dansezi! Fratele meu are nevoie de un rinichi nou, nu mă puteţi elimina! Ba da! La cât de prost dansezi, nici un spital din lume nu ar face operaţia fratelui tău. Îl vezi pe Smiley că are vreo problemă? Nu! Pentru că el dansează atât de bine...

Oricum, sunt de părere că ar trebui mărită aria de activităţi făcute pentru tine. Gen, "Fac alpinism de performanţă pentru tine" (exclus celor în scaun cu rotile), "Joc şah pentru tine" (moderator Kasparov), "Fac sex cu trei homosexuali negri pentru tine" (moderator Titus Steel, bineînţeles - interzis femeilor!).

6 comentarii:

Cristi spunea...

Din pacate ce ai remarcat tu e doar .. crudul adevar.

umbre spunea...

emisiuni moderate de oameni care stiu ce vrea prostimea..deci avem emisiuni de cacat=multime fericita=rating bun = bani=moderatori fericiti= nivelul culturii sub 0=....

cum schimbi chestia asta?ha?

Costin spunea...

Cum sa schimb? Prin administrarea de Surprizin, normal. Sa se dea cate un Surprizin, sa ajunga la toata lumea!

Cristi spunea...

Eu propun un alt medicament.. mai bun. Ce ziceti de "Emigrin". Iei o pastila si a doua zi te trezesti in Canada.

Theo spunea...

Subscriu opiniei lui cristi!

jedimind spunea...

"Dansez pentru bani". De cate ori sa-ti spun ?

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.