joi, noiembrie 16, 2006

Mass-enger.

Iniţial, am vrut să scriu (încă) un text legat de viaţa mea personală şi despre cine are voie şi cine nu are voie să facă mişto referitor la povestioarele mele. Între timp, am renunţat la tentativa tiranică pentru astăzi, dar vine încă un rant în stilul You know what really grinds my gears?.

Astăzi, vom analiza şobolanul de messenger sau homo mesengarus. Aceste specimene pot fi întâlnite, în general, în jurul serviciului de mesagerie instantă de la Yahoo!, cunoscut preponderent sub numele de "mess".

Un prim semn de apartenenţă la rasa specificată mai sus este id-ul pe care şi-l alege subiectul. Un şobolan de messenger nu-şi va alege niciodată numele propriu ca şi id. Nu, el are întotdeauna ceva greu digerabil, cu cifre şi multe caractere ciudate de genul underscore ( _ ). Neapărat în limba engleză.

Bineînţeles că la acest punct nu suntem siguri, aşa că trebuie să ne uităm şi la status. Şobolanul de messenger îşi trăieşte toată viaţa online, el neavând viaţă socială. De asemenea, simte nevoia să o împărtăşească prietenilor din listă prin texte de genul: "Mănânc...brb"; "Pe budă...bbl"; "Fac sex." (greu de crezut - reţineţi, şobolanul nu are viaţă socială). Bineînţeles, cum viaţa umană este, în mare parte compusă din sentimente şi acestea şi-au găsit locul printre statusuri: "Sunt îndrăgostit(ă) de X-ulescu" sau "Puuuuupici ducici de tot pentru iubi meu"; "Foarte sad....dnd" (observaţi, şobolanul foloseşte foarte mult cuvinte şi expresii din engleză); "Alerg pe clouds pufoşi de snow...".
O altă categorie de statusuri se referă tot la starea de spirit a posesorului, dar prin versurile unei melodii sau un citat dintr-un clasic dispărut demult. Se subînţelege că în engleză şi citat prost. "It's better to have loved and lost than to have never loved........foarte sad.....dnd".
O altă caracteristică întâlnită atât în conversaţii, cât şi în status sunt punctele de suspensie folosite excesiv: "Am fost la şcoală.......şi după am chiulit.....brb....lol.....", dar despre asta mai târziu.

Un alt punct important de notat sunt avatarurile (pozele acelea mici, de lângă nume). Acestea sunt de două feluri: fie nişte animăluţe drăguţe în ipostaze drăguţe, fie o floare. Pentru cei hardcore, neapărat emblema formaţiei preferate, redimensionată prost să încapă in 100x100.

Şobolanul de messenger are ca primă poruncă: "Nu refuza niciodată o invitaţie de adăugare în listă!". Din acest motiv, şobolanul are o listă impresionantă, de câteva sute de "Buddies" pe care te afli şi tu, deşi nu ai făcut decât să-l întrebi cât e ceasul. Apoi, fiindcă şobolanul nu are ce face, te va întreba de sănătate de câte ori te va vedea că apari online: "Ce faci?". Îi răspunzi că "Bine" şi te lasă în pace sau, dacă eşti ghinionist, iţi povesteşte ce-a mai făcut el. De obicei îţi va spune cum s-a certat cu altcineva pe messenger şi că acela stă acum pe invizibil. Nenorocitul!

Am lăsat la sfârşit trăsătura cea mai enervantă a şobolanului: faptul că nu se poate abţine să nu dea mass la tot felul de prostii primite de la alţi şobolani, de genul: "Preşedintele Microsoft vrea să salveze lumea de cancer şi dacă trimiţi asta mai departe o să primesc cinci cenţi." sau "Apasă de zece ori pe F4, aruncă laptopul pe geam şi vei afla numele persoanei iubite." sau " [link] looooool ce tare. dă mai departe.....loool".

Folosiţi cu încredere butonul de "Ignore". Eu am făcut-o şi n-o regret. BBL.

5 comentarii:

JediMind spunea...

Auzi,

Printre acei sobolani se gasesc si foarte multe (mi-e rusine: sobolan la genul feminin ?). Daca da, atunci sunt de acord cu ceea ce ai scris.

Sunt convins ca la rubrica Status te-a ajutat vreo fata. Sper, adica.

Sper ca cineva "acolo" sa te auda si sa te si inteleaga(ceea ce e putin probabil).

Trolling around: Suna mai misto "Block"-ul din stim-noi-unde :).

Costin spunea...

Şobolance.
Din pacate, singura persoana care s-a sesizat (total din greseala), este printre putinii care chiar au bun-simt si chiar isi cer scuze inainte sa te ia la vorba si care...

Radu spunea...

Ce nu inteleg eu sunt statusurile cu o actiune, sentiment, emotie si urmate de vesnicul 'dnd'.
What's the point of being online daca nu vrei sa fii deranjat? o.O

yangtze spunea...

Draga Costin...uite nu stiu cum sa iti zic tie cu sobolanul tau , ce-ai facut tu acolo este o caracterizare partial buna dar..sincer te-ai referit mult prea la general...poze cu animale..mi-am pus si eu la avatar poze cu masini , poze cu mai multe , chiar si la personal page am 2 poze cu pisici , am dat si eu massuri la viatza mea..putine ce-i drept si numai poante .
In rest sunt perfect de acord cu tine.
Radu si eu urasc faza aia cu DND si mai ales DNFD , ca na' vb de un print sau de o printesa.
Toate cele bune .

andreea spunea...

tin sa va spun ca am 14 ani si sunt intru totul de acord.costin ai mare dreptate si eu cei drept ma regasesc in cateva dintre aceste idei ,insa o sa incerc sa ma controlez.
p.s.:nu vreau sa devin o "sobolanca".(imi plac articolele scrise de tine ).tineo tot asa!

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.