miercuri, noiembrie 01, 2006

Fapte de viaţă.

Recent, am redevenit pieton ratebist şi deja mi s-a întâmplat un lucru demn de menţionat. Eram în cinci astăzi, pe la patru după-amiaza şi am văzut prima tipă şi bună şi drăguţă şi îmbrăcată bine în tramvaiul cinci! În acelaşi tramvai, am văzut pe cineva care semăna foarte bine cu Lăză. Stăteam şi mă întrebam: ce pot însemna aceste două evenimente? Ce încearcă Universul să îmi transmită? Puteam simţi răspunsul cum se apropie de mine. Era ceva mare şi important. Dar în fracţiunea de secundă în care se forma ideea undeva în adâncul subconştientului meu, s-a eliberat un loc şi m-am aşezat uitând pentru totdeauna (poate?) răspunsul.

În altă ordine de idei, Audi va scoate la anul o variantă de Q7 cu motor de 500 de cai, care va ajunge de la zero la o sută de kilometri pe ora în circa cinci secunde. Recomand tuturor taximetriştilor să deschidă bine ochii şi să-şi spună rugăciunea.

3 comentarii:

iulia spunea...

totusi parca parca mai sigura e varianta cu metroul...daca ai unul pe aproape incearca sa il folosesti... e interesanta experienta... asa mai am si eu timp sa mai citesc :D

Costin spunea...

Si mie imi place metroul, dar nu am nici o ruta valabila pentru drumul meu zilnic. Iar pentru citit, am orele de geodezie (record personal, 120 de pagini din "Timperfect").

Tzzz spunea...

"no comment"






avand in vedere ce nebuni au masinile alea la toti ar trebui sa ne fie frica inclusiv la cei care stau la parter nu numai celor din trafic.....

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.