luni, noiembrie 27, 2006

CeN-Aş da!

Ia uite din ce cauză nu-mi fac eu referatul la geodezie fizică: iar a fost Gigi Becali pe OTV. N-oi fi eu om de media, aşa cum este Subiectiv (te pup pe obrăjori, Alex; chiar, te-ai putea prezenta ca: Media. Om de media. Ţi-ar da un aer mai bondian), dar ca om normal stau şi mă întreb: CNA-ul mai există? Adică, în afară de analize detaliate asupra limbajului din desene animate, ei se mai uită la televizor? Să zicem, pe OTV. Atunci când Becali îl face "Mucea" pe Chiliman. Sau când se exprima senin cum că "elevii musulmani să-şi ia şi ei un Coran mai mic la şcoală". Sau când zice că vrea să omoare toţi homosexualii.
Bine, lăsăm OTV-ul din apartament al lui Diaconescu Direct (chiar, pe Becali l-o fi trecut la întreţinere, că prea e tot timpul pe acolo?). Ce ne facem cu TarafTV? Sau cu EtnoTV? Sau cu cum-dracului-s-or-mai-numi-toate-căcaturile-de-televiziuni-ale-lui-Prigoană? Am văzut eu într-o după-amiază cum vindea un mare savant, domnul Ancu Dinca, tot felul de leacuri miraculoase. Băi, asta nu se numeşte escrocherie? Adică, CNA-ul îl amendează pe Dinescu că a zis "cur" într-o emisiune, dar e super-okay cu faptul că unii vând leacuri de cancer?

5 comentarii:

iulia spunea...

ai si tu dreptatea ta dar eu fac catei pe suflet cand vad in fiecare dimineata ziarul libertatea....de ce nu exista un CNA si pt ziare ca sa cenzureze acel...sa ii spunem 'tabloid' dar ar vrea ei.... si sa le mai imbrace pe fetitele alea un pic....nu exista zi fara una dezbracata!mai intereseaza oare pe cineva cum arata nicoleta luciu pe sub haine? nuuuu! ca oricum toata lumea o stie...
deci...pe cand domnule Ralu' Filip un cna special pt ziare?

Costin spunea...

Pe mine ma intereseaza cum arata Nicoleta Luciu pe sub haine. De asemenea, ma intereseaza si Simona Patruleasa. Si, oricum, Libertatea rulez!

Anonim spunea...

Chiar il cheama "Ancu"? NU intentionam sa ma iau de numele lui, pana am citit cu ce se ocupa...

Costin spunea...

Presupun ca e masculinul de la Anca. Va dati seama, s-ar putea face varianta gay la "Hanul Ancutei" - "Hanul Ancutului"

Mish(on rampage) spunea...

bah ce va ofticati atat pt niste obositi obsedati voi nu ati observat ca in lumea asta ti-se da ce ceri... oricum mai putin cultura dar in rest 'paine si circ'
si pana la urma daca deocamdata nu putem sa luom o mitraliera MARE si GREA ca sa trecem prin ei bare-mi sa nu le spunem cat sunt de stupizi ca pa mine prostia a ajuns sa ma distreze... oarecum

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.