sâmbătă, noiembrie 25, 2006

Blogosfera se întoarce!

Lame-o-metrul a atins cote alarmante ale penibilului astăzi, prin însemnarea lui Subiectiv (uite, băiete, că mie nu mi-e frică să nu care-cumva să-ţi creez trafic; oricum ştiu că nu te va citi nimeni dintre cei care citesc aici). Iar se ia de Mircea Badea cum că, vezi Doamne, cineva şi-a bătut joc de el făcându-i un articol în Wikipedia. Dragul meu Alex, pe tine nu prea te văd cu biografie în Wikipedia, aşa că ciocul mic şi joc de glezne.
Şi de ce se ia toată lumea de Badea, în fond? Pentru că a îndrăznit să se pună cu mafia blogosferei româneşti. Ţine-o tot aşa, Mircea, împreună vom învinge penibilul!

10 comentarii:

Cristi spunea...

Prostia a atins cote alarmante in intreaga Romanie.. nu numai in blogosfera. Eu imi deschid farmacie si ma apuc de producerea in masa de Emigrin. Daca nu-mi merge afacearea, iau eu o tableta din multele flacoane ramase nevandute (ca deh, si-au dat seama unii de contraindicatii deja.. cica in Canada nu se prea asculta manele). Chiar.. si cine pleaca ultimu' din tara, sa stinga si lumina.. sa-i scutim pe cei de la Electrica de emis facturi (ca oricum nu se pricep :P)

Costin spunea...

Daca ai scrie tu asa frumos si cu idei atat de bune (gen Emigrin) si la tine in jurnal, te-as trece la link-uri.

sin spunea...

Mircea Badea e ala penibil, ca sa nu mai zic ca e prost facut balot.

Radu spunea...

Ba in Canada se asculta manele. Ba chiar ma gandesc sa-mi fac trupa de manele in limba engleza, 'The Mannels' sa-mi iau si eu Măibah. In Canada se si barfeste in fata blocului in timp ce se sparg seminte(cojile evident aterizeaza pe jos si acolo mor pana le matura administratorul). Eh..e bun si Emigrinul asta da' in doze mici.

Sin, Badea defapt e bun, dar are un mod aparte de a se exprima. Ca face misto de unii pe care toata 'blogosfera'(ce cuvant idiot) ii admira si nu va convine, partea a 2a.

Cristi spunea...

Ce sa fac.. talentul meu iese la suprafata mai rar. :-) Cat despre idei.. ar fi ele, da' lipseste timpul. Deh,fac acum parte din generatia care are ca una dintre putinele libertati aceea de a alege ce factura trebuie platita prima. Cat despre Mircea Badea.. cei care-l blameaza sunt demni de toata mila. E nasol sa nu pricepi nimic din ce se intampla in jurul tau, iar daca cineva isi da seama si-ncearca sa-ti atraga atentia nu vrea decat sa te ajute. Si poate sa-ti dezvolte inteligenta nitel. Da' nu prea ai cu cine. Voi continuati sa ziceti despre el ce vreti, el va va da cu tifla mai departe. "Pentru ca meritati!"

Subiectiv spunea...

tu chiar nu iti dai seama ca esti penibil luindu-te de mine? chiar ti-ai facut un scop in viata din asta? de ce nu incerci sa iti vezi de viata ta? ar fi mai simplu si mai corect fata de tine. oricum eu nu dau doi lei pe tine, asa ca nu te mai chinui, n-are sens. imi pare rau, dar chiar nu imi plac astia de-al de tine. gaseste-ti ocupatie, nene. ia-ti un job, spre exemplu.

Cristi spunea...

Penibili sunt cei care se iau de oameni ce au acumulat mai multa experienta de viata reala decat o sa reusiti voi sa capatati in 100 de ani de viata. Si asta pentru ca Mircea Badea prefera viata reala, iar voi... ciumpalacilor... pe cea virtuala. Vedeti-va de blogurili voastre, cum bine spunea Costin, si mai lasati-ne pe noi cei care stim sa distingem realitatea de "blogosfera".

Costin spunea...

Subiectiv, tu chiar nu iti dai seama ca nu tu trebuie sa te prinzi? De-as putea sa deschid ochii macar unui dintre toti prozelitii care te inconjoara si tot ar fi bine. Imi pare rau pentru tine, dar chiar nu meriti sa ai atatia vizitatori doar pentru ca nu se ia nimeni de tine.
Cat despre scopul facut in viata de a ma lua de tine, stai linistit, nu insemni atat de mult pentru mine. Esti doar primul dintr-o lunga lista.

Manic spunea...

Mi se pare penibila toata lumea care s-a luat in ultima vreme de Badea. Sincer, incepe sa imi fie scarba de "blogosfera" romaneasca - macar de o parte din ea - acesti asa-zis "giganti", care acuma se cred cine stie ce magnati - au impresia ca pot transa pe cine vor ei, si de asemenea, vad ca se asociaza intr-un fel de mafia, la care se adauga si forumistii de pe diverse site-uri. Aceia, despre care zicea H.R. Patapievici ca au o gandire "pre-logica" sau mai degraba "post-logica". Scarbos, de-a dreptul scarbos. vad ca e la moda sa fi anti-badea. Ei bine, se pare ca eu nu sunt la moda. Sunt pro Badea.

jedimind spunea...

Nu stiu cine este Mircea Badea.

Si chiar daca as sti, n-as avea nimic impotriva dumnealui, si nimic prin care sa-l sustin pe dumnealui.

Iar eu caut pe Wikipedia doar lucruri interesante, despre care chiar vreau sa aflu. Sper ca cei ce scriu in Wiki o fac cu responsabilitate. Cei ce vor sa-si bata joc, n-au decat sa scrie non-stop pe Uncyclopedia.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.