sâmbătă, octombrie 07, 2006

Fumuri.

Am reuşit să depistez toate lucrurile care mă împiedică să mă las de fumat:
  • Cafeaua - nu se poate să ai o cafea în faţă şi să nu tragi un fum, două: e împotriva ordinii Universului.

  • Pauzele la facultate - ai zece minute în care să faci ceva, altceva. Pentru măncare nu prea ai timp şi chiar că trebuie să-ţi dezmorţeşti picioarele, aşa ca te duci până afară. Afară se fumează şi ar fi chiar lame să stai cu mâinile în buzunare. Aşa că fumezi.

  • Barbu Văcărescu - eşti în maşină şi mergi atât de repede încât te depăşesc băbuţele care vin de la piaţă, bineînţeles că ai prins banda proastă şi toată lumea din faţa ta face stânga, doar tu vrei să mergi înainte. Aşa că fumezi, mai ales că nu ai muzică.

  • Aşteptarea - orice moment în care trebuie să aştepţi ceva e un prilej bun pentru o ţigară. "Aaa, mai întârzii? Lasă, am şi eu timp de-o ţigară...".

  • Sesiunea - momentele acelea în care ai face orice numai să iei o pauză, aşa că fumezi.

  • Fumătorul de lângă tine - dacă mai eşti cu cineva care fumează, s-a terminat.

  • Coreea de Nord care face teste nucleare - îţi dai seama că poţi muri din alte cauze cu mult înainte de cancerul la plămâni.

Cu alte cuvinte, singura soluţie pentru a mă lăsa de fumat ar fi să intre in ilegalitate cafeaua, să nu mai avem pauze la facultate, dar nici sesiune, să se dinamiteze Barbu Văcărescu, să fiu atât de important încât să nu mai aştept după nimic, să nu mai fumeze nimeni şi să fie pace în lume. La naiba!

7 comentarii:

Radu spunea...

Da' de ce te-ai lasa de fumat? It's fun!

Costin spunea...

Dar este foarte, foarte nesanatos. Copii, sa nu va apucati niciodata de fumat!

(asta ca sa nu se mai spuna ca sietch nu este educativ)

Ada spunea...

Tin minte cat de nasol mi-a fost si mie sa ma las de fumat in anul 3 de faculta - ramaneam singurele, eu si pocaita grupei, in fiecare amarata de pauza . Baaaaad times.

chew spunea...

copii, nu va luati de fumat decat daca frunza e palmata(cunoscatorii inteleg)

Radu spunea...

E cam over rated daca-mi permiti respectiva frunza.

Anonim spunea...

eu fumez doar cand ma enervez, si avand in vedere lumea in care traim, fumez in fiecare zi.:D

Anonim spunea...

Yo nu am fumat niciodata si nici nu o sa ma apuk...pt k nu exista curiozitate si nici nu's atat de fraiera inkt sa ma las convinsa...nu vreau si punct.Nu mai da vina pe toate prostiile k fumezi u...stii doar ke doar vina ta...:P-8min la fiekre tigara...your choice...partea proasta la mine e k am plamanii full cu fumul de la prieteni:((Raluk)

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.