sâmbătă, septembrie 09, 2006

Mereu tanar? (tragi-comedie)

Tragic. Am fost la ziua bunicii mele...si m-am simtit bine. Dupa 20 de ani, nu am zis "hai acasa", "m-am plictisit" sau "cand plecam". Dupa 20 nimeni nu mi-a mai zis ce a crescut asta micu si chiar am participat la conversatie si am fost ascultat. Dupa 20 de ani nu am mai fost eu cel care a zis "hai sa plecam" ci un alt invitat.

Comic. Asta e cadoul pe care i l-am dat bunicii mele. Cine nu stie ce este...ei bine...nu stie ce este si probabil nu va intelege 50% din ce urmeaza sa scriu eu si din umorul meu. (apropos, pentru cei care au recunoscut obiectul dar au nevoie de confirmare...DA...este o razatoare BORNER!!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Razatoarea Borner

7 comentarii:

razvan spunea...

omule oricum nimeni nu-tzi intzelege 50% din umorul tau....cu sau fara razatoare... :p

Silvia spunea...

Deci, nu am cuvinte. As inventa pe loc o lozinca pentru razatoarea aia, dar tot ce imi vine in minte acum se leaga de bunica. In tot cazul, vreau sa iti spun ca mi-ai dat o idee grozava pentru urmatorul cadou. Sublim. Multumesc!

Costin spunea...

Da' laptopu', cat e laptopu'? Cat e laptopuuuu?

Ana spunea...

ne ameninti cu "suferintele tale", cu povestioare de prin cluburi si facultate si... ne lovesti cu bunicutza si razatoarea... unde e suferinta?!?!
sunt pro_fund dezamagita...

pretzeL spunea...

hmm...ma bucur ca sunt primit cu bratele deschise :D...putea sa fie mai rau

Ana spunea...

nu zice hop...

pretzeL spunea...

hop

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.