sâmbătă, septembrie 09, 2006

ASL PLS...

Pai haideti sa incepem cu inceputul. Dintre "numerosii" cititori ai acestui blog probabil ca majoritatea deja ma stiu. Cel putin macar prin prisma comment-urilor mele. Dar pentru ceilalti cred ca este normal sa ma prezint un pic.
Sa vedem deci, numele meu este Andu, sunt student la ASE (deci nu am sa va pot amuza cu mici povestioare cu suferintele mele din politehnica :) ). Am 20 de ani recent impliniti si ca pasiuni am bodybuildingul si muzica electronica. Imi plac plimbarile lungi pe plaja la asfintit si cinele romantice in doi.
Despre ce am sa scriu...habar nu am! Am sa scriu probabil tot ce imi trece prin cap si sper sa gaseasca cineva ceva interesant pe acolo. Am sa scriu despre suferintele mele in "Tartar" (cine stie cunoaste), de prin cluburi poate si de la facultate. Ramane de vazut. Si nu uitati copii, eu sunt exemplul clar ca se poate, am visat, am tintit sus, am muncit si am reusit si acum toata viata mea s-a schimbat, toate dorintele mele s-au implinit - de la comentator la blogger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.