joi, august 24, 2006

Mostly harmless.

Am terminat de citit Ghidul autostopistului galatic (mă refer, de fapt, la toate cele cinci cărţi) de Douglas Adams. Frumoasă carte. Ce vreau să spun este că oricine apreciază umorul de calitate şi science-fiction-ul ar trebui să citească şi să se bucure. Şi să nu uite unde îi este prosopul.

Rămânând în lumea ficţiunii ştiinţifice, am început să mă uit din ce în ce mai des la Star Trek: Voyager. Mi se pare al doilea după The Next Generation. E drept, personajele nu sunt atât de puternice şi de bine conturate, iar corcitura de klingoniano-umană mi se pare patetică (locotenent B'Ellana Torres), dar per total e drăguţă seria.

2 comentarii:

pretzeL spunea...

nu e adevarat...nimic nu il bate pe picard...ca atunci in ep 54 cand a ajuns pe nebuloasa Cromulus 5 si...

Tzzz spunea...

da si atunci in episodu..... cand s-a batut cu...... si a castigat...... dar nah se putea sa castige si ......
:P

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.