joi, august 31, 2006

Manelix - ediţia I.

La sugestia lui Cristi, voi începe o nouă rubrică săptămânală: Manelix! Prin aceasta, voi încerca să ofer tuturor băjeţilor kultzi versurile lor preferate din melodiile lor preferate, fără număr.
Astazi, ca să sărbătorim noul album Iron Maiden, vă ofer integral şi în exclusivitate, versurile baladei Te-a zăpăcit banii, te-a înnebunit şmecherii de Florin Salam.
Te-a zăpăcit banii
Te-a înnebunit şmecherii
Că tu lipseşti zi de zi
Şi nu mai vii(x4)

Let me hey hey
Let me hey hey
Let me hey hey
Di da da da (x3)

Da da da da
Eu m-am îndrăgostit de cineva
Care acum ştiu că e viaţa mea
Da da da da da da
E viaţa mea

Te-a zăpăcit banii
Te-a înnebunit şmecherii
Că tu lipseşti zi de zi
Şi nu mai vii(x4)

Let me hey hey
Let me hey hey
Let me hey hey
Di da da da (x2)

Da da da da
Eu m-am îndrăgostit de cineva
Care acum ştiu că e viaţa mea
Da da da da da da
E viaţa mea

7 comentarii:

phretzhel phuradhel spunea...

asa frate...astea imi place mie...urmatoarea sa fie despre dusmani si cum sunt eu mereu pesthe hei...
intre timp ca sa te inspir
http://www.youtube.com/watch?v=YxuMT7X-Mlk :D

Mish (on rampage) spunea...

intradevar.... adanc...
cerde ca i-a luat cativa ani sa se gandeasca la asa o capodopera
intradevar... aceata melodie mi-a inspirat;... sa moara io daca pot sa-mi dau seama
pt toti beietii de baieti si fetele de baieti daca va inspira ceva chestia asta va rog io sa nu ma lasati sa mor prost si sa ma luminati si pe mine, si sa-mi spuneti ce kkt a vrut sa zica artistu ca sa ma cerstez pa maini daca am inteles ceva

JediMind spunea...

Bă !

Pune si tu niste critici serioase la adresa "artistilor". Daca nu in post-ul propriu-zis, macar aici, la comentarii. Sunt sigur ca ai ceva de afirmat :D.

Eu nu prea am inteles de ce romanul(chiar daca nici muzica populara romaneasca nu ne placea) s-a tiganit. Chiar asa am ajuns ? Sau asa suntem de foarte mult timp ?

Si ce daca asculta ? Sa asculte. Atata timp cat noi nu ascultam si ne pastram...IQ-ul deasupra nivelului marii...

razvan spunea...

propun un battle de manele...care sa se numeasca "8 km" (ca dak zicem mile stricam spiritu european)...sa ma pot tziganii cu covrigel puradel intr-un mod placut (urechii) si in acelahi timp sa emanam cultura, spiritualitate si sentimente nobile...

Cristi spunea...

Recunosc, eu sunt vinovat pentru acest post.Dar ma bucur.. nici nu stiti ce sentiment inaltator ma incearca atunci cand citesc versurile astea.. de larga inspiratie. Eminescu, saracul, si-ar da pumni in gura. ;-)

Tzzz spunea...

ce faci nenea te dai pe val?:p

chew spunea...

cos..sper ca asta o fost o editie foarte speciala si va fi ultima...sau poate vrei sa apara turnuletze pe blogu tau...:)

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.