duminică, august 20, 2006

Din Au.

Acuma sunt in Austria, la Linz. Ca sa revin cu impresiile despre francezi: e clar ca sunt idioti. O sa punctez evenimentele importante ce m-au condus la concluzia ca sunt idioti:
  • Motorina se numeste altfel la ei. Ba mai mult, nici nu scriu Diesel pe ea.
  • S-a dat un homosexual la mine intr-un magazin de parfumuri.
  • Statia principala de metrou se numeste Charles Du Gaulle. Toate lucrurile importante se numeste Charles Du Gaulle. Chiar si lucrurile neimportante se numeste Charles Du Gaulle.
  • Am vazut un camion al armatei franceze. Era tras pe dreapta si avea capota ridicata, iar militarii stateau si se uitau la el.
  • Nu au reduceri pentru studenti.
  • Nu stiu sa vorbeasca alta limba decat franceza, care nu este o limba, deci nu stiu sa vorbeasca (ar fi trebuit sa asistati la scena in care o vanzatoare incerca sa "elp iu" sau sa auziti un francez care va indica bulevardul "Franklin Delano Roosevelt")
  • Autostrazile sunt scumpe si naspa (in sensul ca acolo unde neamtul ar fi construit un pod suspendat de 2km ca sa tina drumul orizontal, francezii s-au hotarat sa puna o rampa cu inclinarea de 10% - ce pi*da ma-sii).
  • Nu gasesti carti de cumparat in alta limba decat in franceza (am incercat sa intorc serviciul lui Trei Saorme, dar nu s-a putut - i-am luat altceva).

Mai sunt multe de spus, dar poate alta data, acum sunt obosit asa ca va spun: Noapte buna Romania, oriunde te-ai afla.

7 comentarii:

Sally spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mish (on rampage) spunea...

aaa ai ajuns in sfarsit la vorba mea! hahahhaha
eu ti-am spus ca astia in proportie de 75% sun poponari si gandestete ca ai stat duar cateva zile si s-a dat unu la tine... daca stateai o luna sau un an?(ca sa fiu cinstit daca eram si eu poponar ma-asi fi dat si eu la tine :P)
oricum sa aduci si mie poze cum te-am rugat si in austria sa treci pe la sat sa vezi sate acolo sa vezi ce inseamna un sat ca o sa te crucesti... sa pasttrezi cateva pozitii la apatat pt gradinile lor ca sunt superbe...
in ori ce caz hai ca eu cu tzzz te salutam de la un big G
drum bun inapoi!

p.s. suna-ma cand ajungi

Tzzz spunea...

da am dat una in amintirea ta :P.
si asa ca sa zic dupa experientza asta nu e asa ca tot mai bine e acasa? :))))))

Ovidiu spunea...

Din parerile de mai sus, se pare ca:
1. esti barbat bine
2. ai fata de homo
Poate cand te intorci testezi si Parcul Operei. :D

JediMind spunea...

Sunt de acord cu Ovidiu doar la punctul 1.

Poate ca tipul respectiv era disperat.

Hei, trebuia sa-ti iei Parazitii - Primii 10 ani...stiu ca era o piesa pe nume Linz-Bucuresti.

Concediu(?) placut.

Eugen...piratu' spunea...

Dude, what the hell were you doing in a parfume shop?! YOU'RE A MAN GODDAMNIT!

Costin spunea...

Si barbatii miros frumos, Eugen. Si nu ma refer la Rocky-style!

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.