miercuri, august 02, 2006

Brânza topită.

Tocmai am realizat cât de puţin s-a schimbat brânza topită de-a lungul anilor. Mă refer, binînţeles la binecunoscutul disc, care se desface prin lateral trăgând de o aţă şi care conţine sectoare de cerc de brânză topită. Vreau să spun că inventatorul acestei cutii ar trebui să primească o decoraţie sau ceva pentru că, de când mă ştiu eu, există brânză topită astfel ambalată, deci a trecut cu brio testul timpului. Chiar, cine îşi mai aminteşte faimoasa "La vache qui rit"? Doamne, ce de bancuri (în special cu domnul Iliescu) au ieşit de pe urma văcuţei care râde...
Că tot vorbim despre b.t. (brânză topită), numai mie mi se pare că seria de reclame cu copilaşii este deja prea trasă de păr? Dacă o mai ţin mult, o să înceapă să-i crească barba băieţelului. Plus că ar trebui să se sesizeze Protecţia Copilului: în fiecare zi, copii aceia mănâncă numai sandvişuri cu brânză topită şi, din câte ne dăm seama, nimic altceva. Bine nu e, vă spun! Chiar, mă întreb cum ar fi sunat acelaşi spot în comunism:
   - Am un sandviş cu telemea!
- Şi eu...

5 comentarii:

chew spunea...

eu mananc numai telemeaua mea facuta de mine:P

pretzeL spunea...

Sau:

-Nu am un sandvis cu carne
-Nici eu

razvan spunea...

Sau:
- Am un senvis cu telemea.
- Norocosule....

JediMind spunea...

Aşmâncasalamdarnamsadat - Porecla lui Ceausescu.

shiona spunea...

dar exista si branza topita la tub...nu naumai cea de care spui tu[deci mai sunt si oameni inovatori pe acest pamant ;)]

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.