miercuri, august 16, 2006

Aux Paris.

Credeati ca ati scapat de mine? Ei bine, nu! Sunt plecat aux Paris si pana acum n-am gasti internet de unde sa-mi pun laptopul (bine, de fapt, au la hotel wifi, dar am fost mult prea lenes ca sa cobor pana in lobby sa va scriu). Prea multe nici acum n-am ce sa zic decat ca tocmai m-am indopat cu branza (nu tocmai telemea ;) ) si savurez un vin de Bourdeux pe terasa de la La Defense.

Pana una alta, am un singur comunicat important de facut: francezii sunt idioti! De la felul in care isi marcheaza autostrazile pana la metrou, francezii sunt idioti. Mai multe in episodul urmator.

P.S. Vremea la Paris este buna, in caz ca se intreba cineva.

11 comentarii:

JediMind spunea...

Păi, stai dom'le ! Tu vrei sa ne spui ca din Infern zis si UTCB te-ai trezit un Par(ad)is ?

Distractie placuta.

Tzzz spunea...

bah distractie placuta cum zice nenea jedi :P si cu urarea ca te asteptam la o grasi cand vii inapoi ca e mai buna ca branzeturile alea :d.
a da si la o bere cu un long island ice tea......

Tzzz spunea...

a da si noi suntem aux micul paris cica asa ca nu te mai lauda atata:p

pretzeL spunea...

bai tu sa sa imi spui cum e la disney...sa nu arunc cu banii degeaba pana acolo sa imi fac poze cu mickey. si hv fun...vreau o sticla de vin sa o bei cu noi la o grasi. Daca eu te-am rasfatat cu trufe :D

Tzzz spunea...

da tre sa incercam si asta vin fratuzesc cu grasi de romania..... genin stile:d

pretzeL spunea...

cata decadenta...cata decadenta

your spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
village voice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mish (on rampage) spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mish (on rampage) spunea...

aaa am uitat ceva:
1. mah o fi vorba de franta... or fi ei poponari dar i halu asta?(vezi 2postari mai sus). sa-mi explice si mie cineva ce legatura are iisus care cata cu tot blogu asta...
2.(lamurire pt cos) bah n-au cum sa aiba strazile bine semnalizate ca in marea lor majoritate sunt poponari si astia din cate am inteles gandesc altfel ca restu lumii...

pretzeL spunea...

la niab anu am vazut ce au scris aia pe care i-ai sters....ahhh si as fi avut chef de niste mizerie si scandal :/

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.