joi, iulie 27, 2006

Practica pe bune.

Aceasta insemnare o scriu cu toate beculetele de stare de pe consola pe rosu. Mayday, mayday, mayday!

Azi-noapte am stat de pe la ora 17 pana pe la 1 dimineata sa fac planul topografic. De dimineata am fost cu el la un prof si ne-a felicitat ca e bine, chiar foarte bine facut. Spre norocul nostru (sau ghinion) am fost spre seara si la alt prof. Asta ne-a spus ca e prost, chiar foarte prost si ca trebuie sa refacem. Sunt frustrat: facultatea asta te doboara psihologic.
Altceva nu mai stiu ce sa zic. Sunt dezamagit si dezgustat.

6 comentarii:

JediMind spunea...

Fugi din tara !

Mish (on rampage) spunea...

bine mah jedimind! asta era raspunsul pe care il cautam...
adevaru e ca bine nu a fost in practica asta... pana la urma am luat toti dar parca ti-asi urma sfatu...
a fost o bataie de joc, si in mare parte tot ce scrie despre practica e cam adevarat...
eu am fost la grupa cu mobila...
trist...
adevarul e ca mai mult asa merge pe aici...

JediMind spunea...

Unii ajung pe nemeritate unde nu trebuie(in cazul de fata, UTCB). Altii da.

Din pacate, asa e peste tot. Imi cer scuze lui Cos daca ma bag intr-un off-topic destul de mare: nu inteleg ce-i cu clasele de bilingv. De parca acei profi adusi de nu-stiu-unde sunt foarte buni. Poate compara cineva Sava mate-info bilingv cu MIT ? Aud ?

Iar cu facultatile e cam la fel. Mie mi-e frica de facultatea pe care o aleg dupa liceu(indiferent care ar fi aceea!). Daca nu obtin o bursa pana la terminare, e nasol.

Revenind pe pamant, @Cos: mie mi-a spus tata imediat ca n-o s-o duci prea bine. Se pare ca a avut dreptate. Dar, nu stiu daca se poate repara ceva acum. Cum a spus Borges: In fata unui mormant n-are rost sa te mai plangi.

N-am nici cea mai mica intentie sa critic sau sa ofensez pe cineva.

pretzeL spunea...

In primul rand jedi mind...NU vad de ce trebuie sa critici si sa ofensezi?! :)) ma rog...funny stories pt mine...e un fel de stan si bran...stii...cand se loves aman2 rau si stii ca ii doare dar inca mai razi...de ce...pt ca tie iti este bine si nu te doare nicaieri decat in...ma rog...stim noi unde :D. Ma rog, nu stiu de ce mai esti surprins, traim in Romania, e NORMAL sa fie asa, sa scrii pe blog cand o sa te duci la 2 profesori si o sa zica aman2 aceeasi questie si o sa iti respecta munca depusa si tineretea irosita pe tot felul de sarcini sisifice. Ma scarbeste rau acest lucru, ma lovesc de el f des in Romnaia unde tinerii sunt consideratii niste nimicuri care nu vor altceva decat sa faca sex si sa se fofileze de munca iar respectul pt ei din partea multor categorii de oameni este 0. E asa de frumos in alta parte unde se pune valoare pe imaginatia, creativitatea dorinta de munca si afirmare a tinerilor...etc...si nu mai conteaza anii din buletin. Unde orice cretin umflat de stat are mai mult respect decat un tanar student care isi toceste coatele.

Anonim spunea...

Here are some links that I believe will be interested

Anonim spunea...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.