miercuri, iulie 26, 2006

O să mor.

O să mă omoare facultatea asta. Eu de patru, cinci, zece săptămâni nu mai am timp de absolut nimic (inclusiv de scris aici). Dacă stresiunea mi s-a părut grea, practica este de-a dreptul genocid. Nu voi intra în detalii tehnice, dar ideea de bază este că avem foarte multe de făcut, suntem puţini oameni competenţi în grupa aceea, nemernicii de profesori vor totul de mână, de parcă n-au auzit de calculator (când spun totul, mă refer şi la raportarea celor 323 de puncte radiate şi la calcule). Efectiv, nu mai am timp de iubită, nu mai am timp de prieteni, nu mai am timp de mine. Suge la greu facultatea asta. Nu ştiu ce să mai zic altceva, cred că însemnarea aceasta este ca să mai ştie lumea că mai trăiesc (adică cei cărora nu le-am răspuns de săptămâni întregi, cei care mă sună şi nu le răspund, mă rog, cine s-ar simţi interesat).

4 comentarii:

JediMind spunea...

Te companimesc, cu o singura precizare: daca nu era decizia ta sa te inscrii la UTCB, se numea genocid. In cazul tau, e sinucidere.

Ma rog, nu cred ca ai timp sa citesti comentariul asta. Take care.

pretzeL spunea...

amobs ca nu mai ai timp de mine...nu mai esti ca la inceput...te-ai schimbat...nu mai esti omul de care mi-a placut la inceput. CUM MERGE HL2 :D

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonim spunea...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.