joi, iulie 27, 2006

Jurnal de practică.

Luni, 10 iulie
08:00 Dus la şcoală. Ţipat profu' la mine că am întârziat şi am aflat că n-am voie să lipsesc. Deja nu-mi place practica.
10:00 Ne-am dus cu toţii pe teren să facem recunoaşterea. Proful ne-a arătat punctele şi suprafaţa.
10:37 De 20 de minute, proful a plecat, noi încă mai cautăm ieşirea din parc.
11:10 În sfârşit, am ieşit din parc şi ne-am luat instrumentele. Lucrurile încep să arate bine.
11:11 Cineva şi-a dat seama că am uitat o miră. L-am trimis pe Ion după ea.
12:49 M-a sunat Ion să-mi spună că ne-au furat mira şi că el se duce la o cafea. Ion mă enervează.
13:05 Nu iese nimic. Plecăm acasă.

Marţi, 11 iulie
09:12 Iar am întâziat. Colegii mei s-au apucat deja de treabă, aşa că eu n-am ce face.
09:13 Plec acasă.

Miercuri, 12 iulie
08:00 Am reuşit să ajung la timp. Aflu că hipioţii de profesori au veni ieri să facă prezenţa, deci mi-am luat absenţă. Practica e naşpa.
10:30 Cineva şi-a dat seama că toate măsurătorile de ieri sunt greşite. Trebuie să refacem.
12:15 S-a făcut cald, deci plecăm toţi acasă.

Joi, 13 iulie
08:00 Zi cu ghinion, deci rămânem acasă.

Vineri, 14 iulie
08:00 Am ajuns pe teren şi am făcut prezenţa.
08:15 Vinerea e zi scurtă, deci plecăm toţi acasă.

Luni, 17 iulie
08:00 Mă enervează ziua de luni.
09:47 Apare şi Ion şi are cearcăne. Zice că a băut toată noaptea.
10:03 Ion mă enervează pentru că e mahmur. L-am trimis acasă.
11:59 Şeful de grupă mă întreabă unde e Ion. Îi zic că nu ştiu.
12:03 Făcut foame, plecat acasă.

Marţi, 18 iulie
11:00 Am venit cu trei ore mai târziu ca să evit ceasurile rele de marţi.
11:05 Cineva a venit cu ziarul şi în horoscopul meu scrie să evit soarele.
11:07 Reuşesc să mă strecor printre colegi, dar mă vede şeful. Îi spun că mă duc după apă şi îi promit că-i iau o ciocolată.

Miercuri, 19 iulie
13:00 Astăzi am venit mai târziu pentru că mă simţeam obosit. Îi explic profului că religia nu mi-a permis să ajung mai devreme. Mă crede.
13:01 Ion mă dă în gât. Ion mă enervează.
13:02 Pentru că tot mi-am luat absenţă, plec de tot.

Joi, 20 iulie
Zi de pauză.

Vineri, 21 iulie
Cruce cu roşu în calendar. Nu vreau să păcătuiesc.

Luni, 24 iulie
11:45 Am păcătuit toată noaptea, deci ajung mai târziu.
12:07 Şeful îmi spune că nu sunt bun de nimic, deci plec acasă ca să nu mai încurc.

Marţi, 25 iulie
08:00 Dintr-un motiv oarecare, şeful este foarte nervos.
09:00 Aflu motivul: tot ce-au măsurat până acum este greşit.
09:05 De necaz, plecăm toţi acasă.

Miercuri, 26 iulie
08:00 Cineva ne anunţă că trebuie predate planurile până a doua zi dimineaţă. Ne apucăm de măsurat.
08:15 Îl trimit pe Ion cu mira. Ion nu ţine mira cu trebuie. Ion mă enervează foarte tare şi hotărăsc împreună cu ceilalţi să dăm vina pe el pentru mira lipsă.
09:00 E pentru prima dată când muncesc mai mult de 30 de minute continuu. Practica e naşpa.
16:32 Suntem extenuaţi, dar am reuşit să măsuram tot.
19:00 Ne-am strâns la mine acasă să facem planimetria.

Joi, 27 iulie
06:00 N-am dormit deloc, dar planul este aproape gata. Mă simt satisfăcut. Celelalte grupe au muncit non-stop. Noi ştim să folosim calculatorul.
07:30 Gata. Am terminat. Ne hotărâm să trimitem o scrisoare pe adresa AutoDesk: "AutoCAD, mulţumim că exişti!"
07:45 Notă personală: Nu uita să dai o bere celui care a scris TopoLT-ul. Cristi, eşti tare!
08:00 Mers cu planul la şcoală. Proful a zis că nu e bine. Sunt plin de draci!
17:00 Am terminat a doua oară planul. Bineînţeles, proful nu mai este în facultate. Să sperăm că va fi bine.
17:30 În drum spre casă, mă întâlnesc cu altă grupă. Toţi cărau nişte mobilă şi proful era cu ei. WTF?!

Va urma...

6 comentarii:

m83 spunea...

De-a dreptul hilar :)). La ce facultate esti?

Spoială Cristian spunea...

Eu trebuie să fiu printre cei norocoşi cu numai 2 săpt. de practică.

JediMind spunea...

m83, e la UTCB, din pacate :(.

Filmele horror care au undeva in descriere "Iadul pe Pamant" este o cafea comparativ cu ce se intampla cand ai practica(din cate imi dau eu seama. N-as vrea sa trec prin asa ceva).

Oricum, jurnalul e hilar.

Costin spunea...

A se nota ca este exact opusul a ce se intampla de fapt. Adica, de masurat am masurat cam de la sase dimineata pana cand se intunesc afara. Sunt la UTCB, la Geodezie.

pretzeL spunea...

deci asta e o creatie fantastica....in proza...pe 2 capitole...in care cos, proiecteaza o imagine funny a iadului pe care l-a trait. Cam ca un banc bun inaite sa iesi din transeu sa ataci liniile defensive germane.

Anonim spunea...

Here are some links that I believe will be interested

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.