sâmbătă, iulie 29, 2006

All things blogging.

Lăsând la o parte toate sentimentele din însemnarea anterioară, e timpul să fac ceea ce am promis: să scriu în jurnal.

Şi ce puteam transmite altceva decât indignare? Mă enerveză tot fenomenul blogging. De la ceea ce trebuia să fie o refulare a fiecărei persoane (fie comică, fie deosebit de sinceră, fie mai-ştiu-eu-cum) s-a ajuns la două mari lucruri: voyeur-ism pervers şi snobism.

1. Voyeur-ism pervers
Cititorii vor să ştie tot! Cu cine ţi-ai mai tras-o, de câte ori, cât de mare o ai, ce-ai mâncat la prânz, daca eşti constipat, când te duci la budă şi de câte ori râgâi pe zi. Nu, nu glumesc, am avut cereri de aşa ceva. Ba mai mult, mi s-a şi sugerat despre ce ar trebui să scriu. Fuck off! Foarte trist, în schimb, este faptul că există oameni care chiar scriu asta. Ba mai mult, chiar au mare succes. Mă mănâncă degetele să dau nume şi legături, dar mă abţin (încă), deşi încă o înregistrare siropoasă şi n-o să mai suport.

2. Snobism
"Eu scriu, frate! Sunt jurnalist alternativ!" Bullshit! M-am săturat să tot aud despre bloguri, bloggeri, blogosfera (ăsta e un cuvânt?), blogobula - pe ăsta l-am aflat acum cinci minute. M-am săturat să vad bloguri care vorbesc despre bloguri, m-am săturat să aud despre cât de formatori de opinie sunt unii oameni care scriu numai mizerii. NU! Nu, vreau să intru în blogobulă (nu numai din cauza faptului că sună foarte dubios şi foarte homosexual). Din cauza aceasta am decis să rămân în rezistenţă! Ca o primă măsură, voi incerca să elimin cuvântul "blog" şi derivatele din acest jurnal.

Şi pentru cei voyer-işti dintre cititori: acuma scriu de pe budă şi pute al naibii de tare, aşa că o să mă şterg la c*r şi o să plec.

14 comentarii:

Tzzz spunea...

... degeaba esti in rezistenta ca e prea mare opozitia.
si avand in vedere ca nu o sa dat pe val, vei fi asaltat si vei lupta pe metereze pana la ultimul om sau pana te var scoate din sistem.
Dupa o sa zbori liber ca pasarea cerului si ..... am ramas fara idei dar imi place ca toti vor sa schimbe cate ceva chiar daca nu pot....
poate e ciudat ce am scris da acest sixpack care se termina acum pica bine dupa o practica urata si vorbele oamenilor sunt cu mai mult adevar in ele.....

JediMind spunea...

3. Blogării(nu ştiu cum se scrie şi nici nu mă interesează) visători
Cei ce îşi scriu fanteziile într-un blog. Culmea ironiei, au o groază de citiori(şi fane !) care mai lasă din când în când câte un comentariu de genu' "Mmm, excitant" sau "Brb, ma duc pana la baie". Mi-e ruşine să cunosc o asemenea persoană. Asta e.
4. Nimicul colectiv(sau "Frecarea mentei în direcţia greşită pe înţelesul tuturor")
Sunt cei ce de fiecare dată când găsesc ceva "shmeker" pe YouTube, 220, Katerink ş.a.m.d. le pun pe blog ca să vadă "ji vraierii gât d jmeker e el".

Dar punctele 1 şi 2 sunt cele mai potrivite + că eu am făcut o deviere. Sorry.

Cos, eşti în România(şi dpdv al blog-urilor). Have fun !

Costin spunea...

N-are rost sa credem ca pe alte meleaguri nu e la fel. Snobul e snob peste tot.

pretzeL spunea...

si...deci pana la urma...cat de mare o ai??

puttycat spunea...

Pana la urma, e alegerea ta ce/cum/cat scrii. Nu-ti inteleg indignarea, sincer. Oricum, in fiecare dintre noi e un mic voyeur, chit ca vrei sa recunosti sau nu.
Happy blogging! (because you ARE blogging, ergo you are part of the "phenomenon").

Costin spunea...

"si...deci pana la urma...cat de mare o ai??" - Vrei s-o vezi, păpuşe?

Da, scriu în jurnal, dar nu scriu despre alte jurnale sau despre fenomen. Nu mă dau nici mare ziarist, nici nu scriu despre viaţa personală, deci nu fac parte din mişcare. Vrei să-mi înţelegi indignarea sau nu, a devenit foarte trendy să ai jurnal online şi oamenii sunt de genul hipioţilor care sunt hipioţi doar pentru că e foarte cool.

puttycat spunea...

"nici nu scriu despre viaţa personală". Pe prima pagina avem posturi despre practica, dusu` acasa, muzici. Ah, si "O sa mor".
Ce inseamna personal pentru tine? Azi mi-am tras-o cu D., maine o sa mi-o trag cu A.? :)

Costin spunea...

Dusul acasa este fictiune, eu sunt din acelasi oras cu facultatea (si acela nu este Craiova), chestiile despre practica sunt de interes general si "O sa mor" vine doar ca o lamurire pentru prietenii apropiati care (inca) mai citesc aici. Altceva?

puttycat spunea...

Nope. That`ll do. :P

pretzeL spunea...

mama ei...i-ai zis-o...ce cauta ea cu suflul ei de aer nou si rece in casa noastra batraneasca, umeda si intunecata.Ce pune atatea intrebari? Mah tu esti cu Gestapo'...sau caghebe...Ioane scoate pusca, stiam eu ca vor veni din nou vremurile astea. Cu pietre sa le dai astora cos...maine vor sa ne taie copacii sa faca un mol (mall :p) , 3 parcari si sa ne puna turistii pe cap care sa ne fure sufletele cu aparatele acelea cu luminitze. mama lor... :D

Costin spunea...

Cel-care-se-poartă-ca-o-coţofană, vorbeşti de parcă îţi plac feţele palide! Când se întoarce Trei-şaorme, va trebui să vorbim despre lucrul acesta cu spiritele.

razvan spunea...

bloguri si tricouri cu che guevara pt tot urbanul...

pretzeL spunea...

In alta ordine de idei...dupa tricourile de 3 lei cu puta madre si traficante care au facut furori in disco ring costinesti si alte vizune de cocalari...cel mai tare mi se pare noul tricoul cu pablo escobar. Astep cu nerabdare sepcile cu Pol Pot si ciorapeii cu Hitler pereche cu chiloltii Auschwitz.(eventual cu pozele oamenilor din camera de gazare...genial cand mergi la baie noaptea)

Abhora Ratio spunea...

stiu cocalarii cine a fost "pablo escobar"? :))) ha haaa.. ceva gen: "ala ce canta?" si uite asa se gaseste un vierme infect sa' si puna "nume de scena [aka grajd]" "baplo ecopar" sau mai rau... imagineaza' ti! TRICOURI cu "Hilter" sau "Baplo Escopar" sau "Auchsvitwz"... @-) that's wack! cand or sa afle cocalarii de Hitler, Pablo Escobar, Stalin, Jack The Ripper, Ted Bundy, Manson... and so on, ATUNCI o sa vina Apocalipsa, si or sa se rasuceasca aia de nervi in mormant!! :)))

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.