joi, iunie 01, 2006

Înfierare, concert şi tocilari - o ciorbă.

Aşa este, n-am mai scris demult pe aci. Din lipsă de timp, nu de alta (hai s-o zic pe aia dreaptă, nici cu subiectele nu stau prea bine). Adică vreau să zic că-mi pare rău că n-am mai scris, na!

Trecând la ale noastre, am constatat că există câte un voyeur ascuns în fiecare dintre noi. Lumea vrea să vadă cum trăieşti, ce să mai! Se vede clar, cele mai populare bloguri sunt cele fără un subiect anume, din ciclul "Astăzi am făcut şi am dres aia. Cutăriţă (automat cu link către blogul lui Cutăriţă) mi-a trimis o poză. Ia uite ce drăguţă e.". Ca să n-avem vorbe, vă spun de pe acum că eu nu fac aşa ceva. Nu am ţinut niciodată un jurnal, darămite să-l pun într-un loc public. Ăsta e mesaj direct pentru ăia care mă înjură pe chat că de ce nu scriu mai personal, că uite ce greşeli ai făcut, că alea-alea. Doamnelor, Domnilor - fuck off. Dacă aveam nevoie de sfatul unor necunoscuţi, îl ceream la coadă la medicamente, că pensionarii de acolo au mai multă experienţă decât un mucos pitit după o tastatură.


Acum, că m-am răcorit niţel, să vă mai povestesc. Am fost la concert Apocalyptica. Foarte frumos şi foarte decent. Muzica le-o ştiam şi le-o plăceam, dar să-i vezi în concert e altceva. Aproape că eşti uimit cum de nu se rup corzile şi cum pot sta în sincron pe ritmul acela drăcesc. A fost o experienţă foarte plăcută, mai ales că n-a venit extraordinar de multă lume, mai ales că m-am întâlnit cu oameni interesanţi şi interesaţi.


Tot astăzi am auzit cea mai tristă scuză posibilă: "Nu pot veni, că e fiica mea în sesiune" (a se nota că era vorba despre un eveniment foarte important, nicidecum de concert). Şi ce legătură are cu prefectura? Partea tristă e că persoana care a spus asta, chiar o crede. Femeie, fiică-ta are 20 de ani! Dacă şi acum are nevoie de mămica pentru a trece de sesiune, avem o problema! Uite, ăştia sunt tocilarii care termină întotdeauna primii, ăia care se implică, ăia de la care vă luaţi cursurile. Decât aşa, mai bine ca mine.


La final, ca să nu uit: mulţumesc frumos, Gigele, pentru că m-ai băgat pe pagina de mulţumiri. Să trăieşti!

2 comentarii:

M3ntal spunea...

Cred ca cel mai interesant moment de la concertul Apokaliptika a fost cand a venit rockerul beat la voi 2 (va shtiti voi) shi a zis celebra fraza : ALBUMUL TAU E MAI NOU CA ALBUMUL MEU!!! (referire la tricouri cu Iron Maiden) Take care cos!

Tyler Durden spunea...

Te pupic dulce

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.