duminică, iunie 18, 2006

Asul s-a întors şi fotbal.

Astă seară mi-a adus aminte Răzvan (să trăieşti, Şerifule!) de un fapt incontestabil: sunt mai popular decât Daniela Gyorfi! Încă puţin şi o să-i bat şi pe Nicoleta Luciu şi pe Silviu Prigoană! Viva la revolusion.


De asemenea, mă enervează Campionatul Mondial de Fotbal din Germania. De câte ori am şi eu timp să mă uit la meci joacă ba Ghana, ba Iran sau Statele Unite. Aşa că nu mă uit. Apoi aflu că Cehia şi-a furat-o de la Ghana şi nu înţeleg ce se întâmplă. Le-au promis mâncare dacă bat, sau cum? Nu înţeleg cum poate echipa Ghanei să bată o naţională aflată cu 50 de locuri mai sus în clasamentul FIFA.
Să fie motivul că africanii chiar au jucat de plăcere, fără nici o obligaţie? Să conteze atât de mult faptul că Cehii sunt profesionişti, că majoritatea vin după un an întreg de jucat la cluburi foarte mari în Europa, unii până în finale importante. Cred că acest meci a fost dovada vie că orice pasiune transformată în slujbă încetează a fi pasiune şi devine o corvoadă. Toată lumea îşi pune prea mari speranţe în unele echipe şi presiunea este enormă. N-aş vrea să fiu în pielea jucătorilor cehi la meciul următor.

11 comentarii:

pretzeL spunea...

da, nici eu nu as vrea sa fiu un jucator de fotbal profesionist ceh. Este evident mai bine sa fii ghanez. logic...nu? (btw sica...ne mutam corturile aici pana mai baga ceva boieru')

razvan spunea...

gata covrigele...am trimis puradeii dupa surcele si pregatesc arama pentru topit...tziganeala la minut p.s:la 3-4 milioane cat cashtiga un fotbalist ceh (3-4 in medie) io vreau din tot sufletzelu meu sa fiu unu...

bobby spunea...

de ceva timp se discuta mult ca FIFA are un clasament prost. De exemplu, o echipa precum SUA e pe locul 4 in lume. Iar Cehia pe 2? Hai sa fim seriosi :)

razvan spunea...

da trebuie sa te gandeshti ca FIFA are un I in componentza...dak s-ar acorda 24 de locuri la un campionat modial doar pt europa (lucru ce ar normaliza situatzia in clasament) si inca 8 pt america latina...restul federatziilor ar muri de foame...plus ca blatter vrea sa popularizeze jocu in state ;) si nu o poate face daca SUA e pe locu 92....

pretzeL spunea...

da...da...evident

Mish spunea...

mah baieti voi nu vedeti ca fotbalul asta e o mare porcarie? nu realizati ca nu mai e de mult un sport si e duar o afacere? e doar o "cursa de soareci" pe care se pun pariuri? niste oameni cu multi bani fac regulile? nu ati observat ca regulile jocului asta cu balonul rotnd nu se mai aplica? duar banu dicteaza regula; ce echipa a cotizat mai mult aia castiga? eu unul nu am mai auzit de un meci de fotbal la care sa nu se fi facut blat de nu mai tin minte cand... nu va inteleg de ce va mai uitati la asa ceva?
dati-i in mamele lor cu fotbalul lor si cu banii lor cu tot...

Anonim spunea...

domul mish nu stie ca se scrie doar...si nu 'duar'...sau si dumnealui este tot o victima a facultatii?
PS:oricum apreciez forma corect folosita:'dati-i'
all the best pt dvs

Mish spunea...

pt colegu de mai sus am folosit duar si nu doar intentionat...
am vrut sa subliniez cat de curate sunt afacerile lor si... de acum inaintw va doresc all the best-ul din lume :D

Anonim spunea...

Here are some links that I believe will be interested

Anonim spunea...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonim spunea...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.