joi, aprilie 27, 2006

Gigi Becalisme.

M-am întors de la Buzău, unde am luptat pe viaţă şi pe moarte cu grătare şi beri. De asemenea, am făcut o nouă invenţie, care se va adăuga la şirul lung de invenţii ce-şi aşteaptă brevetul de la OSIM. Dar despre asta, altă dată.


În timp ce jucam o partidă de şah (Doamne, de când n-am mai jucat...acum văd că mi-a venit cheful de şah, să vedem cât mă ţine) mi-am dat seama că un adversar demn ar fi, pe lângă Kasparov, domnul Gigi Becali. De ce? Pentru ca domnia sa cunoaşte intim, în sensul că se identifică cu, destule piese ale jocului:
  • Turnurile - având atât de multe case, Gigi, ştie foarte bine cu ce se mănâncă turnuleţele şi alte elemente arhitectonice rromanes;

  • Nebunii - Gigi cunoaşte psihologia acestei piese foarte bine, a studiat-o îndelung si, dacă ar avea facultate, şi-ar putea da doctoratul în nebunologie;

  • Regele - Fiind trimisul Domnului pe Pământ, Gigi Becali se identifică foarte precis cu regele;

  • Pionii - Gigi ştie cum e să fii pionul altor oameni mai inteligenţi (vă salut, domnu' preşedinte).

Alte motive pentru care Gigi ar fi un adversar, cel puţin interesant:
  • Zmărăndescu.

  • Bănel, care ar lua-o ca pe un afront personal dacă Becali ar juca cu negrele;

  • Corsicanu scandând "Nu e Steaua!" în public, la partida de şah

Un comentariu:

Tyler Durden spunea...

Daca ar vedea becali ca nu te bate la sah, ar cumpara tabla pe care jucatzi pe 10 beri de la tine , si ar vinde patratzelele cu 50 de dolari /mm2. Daca ar reusi sa te si bata, ar multzumii lui Dumnezeu si ..ar construi o Biserica.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.