vineri, aprilie 07, 2006

Big truck, small cock.

Am carnet de conducere de vreo două săptămâni şi până acum era cât pe ce să mă lovească două jeep-uri. Nu ştiu cum naiba se face că oamenii din gipane se simt stăpânii şoselelor, iar noi, poporenii de rând cu maşini normale ar trebui să le acordăm prioritate în orice situaţie. Sunt conştient de diferenţa de gabarit, dar asta chiar nu le conferă vreun drept special.
Oricum, pe aceasta cale, aş dori să le urez un călduros "ba pe-a mă-tii" posesorului unui Hummer H2 negru care nu s-a asigurat când a schimbat banda pe Magheru săptămâna trecută şi celui care conducea un BMW X5 (tot negru) care a intrat pe Ficusului din Bd. Aerogării fără să ia în seamă cealaltă maşină (eu) care făcea acelaşi lucru (eveniment petrecut astăzi în jurul orei 15).

3 comentarii:

Tyler Durden spunea...

Imi cer scuze ca tzi-am taiat calea , dar masinile americanesti dau asa o senzatie de "Can't touch me " incat pot sa omori si oameni si apoi sa fii judecat in state. In alta ordine de idei nea Costine, nu te lasa intimidat de ei. Io am carnet de doi ani si am ajuns la doua concluzii cu valoare de reguli: 1) Eu am intotdeauna prioritate ; 2) Au si ei frane, sa le fosloseasca da-i in ...fapt

Costin spunea...

Prioritatea la care te referi tu este cunoscută încă din Antichitate sub numele de prioritate de shmeker şi este cu atât mai pregnantă cu cât maşina este mai puternică şi mai scumpă. Prioritatea maximă o ai cu cât tonajul este mai mare. De asemenea, există şi prioritatea de bemveu, care bate orice alt tip de prioritate.

Tyler Durden spunea...

Imi este greu sa vorbesc despre asta..dar mai este o prioritate, care face sa itzi stea shaorma in gat..prioritatea de "manele la maxim". Adica are si mesaj, cand sta la stop langa tine, potzi asculta ca :"am talent de barosan, sunt soferu' no 1". Asta e cea mai dura dintre ele, nu totzi o pot suferi.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.