sâmbătă, martie 25, 2006

Râsu' Plânsu'

Vineri spre sâmbătă am fost în Green Hours (voi face şi review în Timpul subiectiv cat de curand) împreună cu colegii de liceu. Nu cu toţi, dar cu cei mai importanţi.
Prea multe nu-s de povestit, am băut vin mult, roşu şi sec, am jucat "Şapte" până când am îmbătat Foca, Mopsul şi Bogdanul, am fumat, am povestit şi ne-am râs. Ca pe vremuri...numai că acum nu stăteam toţi pe două sticle de Cola, ci aveam vin d-ăla scumpu' şi nu era dimineaţă, ci noaptea (aproape) târziu. Aaa, da şi nu se jucau cărţi (lucru care pe mine m-a stresat tot liceul).
Prea multe schimbări nu prea-s` decât prin părul fetelor (Mara, îmi place cum îţi stă brunetă!), prin burţile băieţilor (care au crescut vizibil) şi prin cearcănele tuturor (efectul facultăţii de cursă lungă...).
Nu vreau să fiu pesimist, dar ceva îmi spune că ne vom întălni din ce în ce mai rar, până când n-o să ne mai vedem deloc. Sigur, câţiva vom rămâne în legătură, iar cu restul se va stinge încet, dar sigur. Nu ştiu exact de ce am sentimentul acesta, dar mi se pare o certitudine. A fost o întâlnire veselă şi tristă în acelaşi timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.