joi, martie 23, 2006

O seară cu cântec.

La propriu "cu cântec", adică am fost la concert în Jukebox, unde a cântat o trupă cu numele de Salamandra. Mie, personal, mi-au plăcut băieţii. Deşi n-au compoziţii originale, cântă cover-uri (preluări pentru Domnul Pruteanu) de pe la Beatles, Reamonn şi alţii mai cunoscuţi.

Prima chestie pe care n-am înţeles-o: de ce la prima masă era o campioană care insista să dea din fundul învelit în pantaloni negri pe care scria "Dolce & Gabbana" cu sclipici arginto-aluminos? Doresc pe această cale să-i adresez o întrebare (asta dacă se află printre cei trei oameni care citesc acest blog): "Fată, tu cu cine erai combinată, că te-am văzut lingându-te cu doi indivizi diferiţi din formaţie?".

A doua chestie pe care n-am priceput-o: ce căuta Fane Englezu acolo? Să explic - Fane Englezu este porecla pe care i-am pus-o unui burtos rapidist (ştim că e rapidist pentru că a insistat să ne cânte imnul Rapidului de vreo şapte ori). Individul ne-a dat şi de băut după ce l-am întrebat cu ce scor s-a terminat meciul. Acuma, că era el rapidist nu mă deranjează. Că era burtos nu mă deranjează. Dar chiar era necesar să-şi arate burta (în repetate rânduri) up-close and personal ridicându-şi tricoul? Totuşi, mi-a plăcut la el că a cerut de mai multe ori şi foarte insistent The Doors şi a ţopăit foarte mişto pe Light my fire. Asta înainte să critice societatea şi valorile din ziua de astăzi. Per total, un om foarte interesant.

Ca să fie seara completă, după ce s-a terminat concertul a apărut şi un homosexual "după vorbă, după port" pe la 1.5m înalţime şi 40 de kilograme care a insistat să-şi demonstreze abilităţile de dans pe Lambada, YMCA şi Salt`n Pepper. În acest moment, Fane era gata, gata să sară la bătaie, dar cumva a reuşit să se abţină.

Înainte de plecare am forţat şi un karaoke (da, în Jukebox e şi cu karaoke) pe Bob Dylan - Knocking on Heaven`s door. N-a aplaudat nimeni. Am şi o înregistrare facută cu telefonul mobil, pe care promit s-o public în viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.