miercuri, martie 22, 2006

Konqueror

Am redescoperit Kde după aproape doi ani de Fluxbox şi alte manager-e de ferestre minimale şi trebuie să recunosc: sunt impresionat. Imi plăcea şi înainte, dar văzând cum arată şi cum se mişcă acum sunt vândut. L-am pus pentru că am renunţat la gentoo - prea multă bătaie de cap şi deja mi-era lene să mai instalez ceva pe motiv de timpi de compilare; acum am revenit la prima mea dragoste, Slackware. Nici ăsta nu stă mai bine la pachete precompilate, dar nu ştiu, e altfel!
Revenind la Kde, sunt impresionat cât de repede se mişcă pe hârbul meu. Nu ştiu ce i-au făcut, dar merge repede şi bine. Îmi place că poţi să faci cam orice integrat. E o lecţie de design, ce să mai...

Acum, să-mi justific şi titlul. Tot fiind all things Kde zisei să încerc şi Konqueror (adică browser-ul integrat, pentru cine nu ştie). Ce pot să zic, a fost dragoste la prima navigare, mi-a plăcut foarte mult. E drept, singurul lucru căruia îi duc lipsa este un AdBloc sau ceva similar, dar am văzut eu la ei pe sait că urmează să se includă şi aşa ceva. Totul bine şi frumos până dau să scriu acia. Din păcate, nu ştiu exact din ce motive blogger.com se comportă foarte dubios cu acest browser - şi anume nu prea merge editorul. Am săpat eu pe internet, dar n-am găsit nimic utilizabil, am schimbat User agent-ul şi tot nimic. O fi de la google, o fi de la Konqueror?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.